Så var det måndag igen...
Så var det måndag igen...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Hump Day igen. Snart är man halvvägs genom arbetsveckan...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jeg ser det feires Kents navnedag på facebook idag, og så også en sak på Aftonbladet (tror jeg det var) at det ble feiret på slottet da Victoria hadde navnedag. Er det en vanlig ting å feire i Sverige?
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
Så var den jävla förbannade avskyvärda sommartiden här igen. Nu ska man behöva må dåligt och vara jetlaggad i några veckor enbart för att några jävla morgonpigga sadister bestämt att vi morgontrötta ska plågas genom att gå upp en timme tidigare på morgonen, som om det inte var plågsamt nog redan. Hoppas detta var sista gången, att EU bestämmer sig för att ta bort denna meningslösa idioti. Det finns en anledning till att vintertid heter normaltid, det är det normala. Inte att tvingas upp en timme tidigare varje morgon...
Håller med dig även om det mest irriterar .
Tex så igår kväll sätter jag motorvärmaren för att bilen ska vara klimatsmart (obs ironi) och varm och god på morgonen och . . . men jag glömde att på natten blir det sommartid och att motorvärmaren alltså startar en timme senare .....
och det är timerar som ska ändras och mitt armbandsur ändrar hellre datum än tiden osv '
så det är otroligt irriterande och det är så onödigt
image-2607870689.jpg
I december 2016 byttes korven ut mot "sån här gremolata" 😂😂😂
Nu som full råkade jag tycka att den här låten passade in på forumet och allting som jag har haft med det att göra.
I videon tänker jag alltid på hur kul det är att Sami spelar med läderhandskar på händerna. Även att dom suddat ut namnet på förstärkarna.
Nåväl.. Den långa, kalla och tråkiga vintern verkar vara över ganska snart.
Men jag längtar fortfarande efter en jävla hjälte som tar en genom resten av skiten.
Kents musik kommer man ju stå sig på en bra tid framöver, men allting annat kommer jag att sakna.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Vilken solig och vacker dag. Mannen i den vita hatten i lurarna och glass i min mun. Har ni inte läst filosofen Torbjörn Tännsjös böcker så gör det. Otroligt intressant och lärorikt.
Det vi har är oändligt mycket större än vanlig jävla kärlek.
Hej forumet! Glad påsk och så där. Jag har jour och har ångest. Det ena beror av det andra...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod