Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas
Spam, OT och chattande är tillåtet i skräptråden. Däremot gäller alla andra regler precis som vanligt. Det är helt upp till er användare att hålla en nivå som ni tycker är acceptabel här. När månaden är över stängs tråden och en ny öppnas
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Ja, då fick jag starta skräpen igen. Fast detta blir även den sista skräpen jag startar eftersom jag ämnar lämna forumet nu. Efter moget övervägande känner jag att det är dags att sätta punkt, förr eller senare måste det ju ske. Vill tacka alla här på forumet för den fina gemenskap vi haft och allt roligt genom åren. Detta blir nu mitt sista inlägg. Vi ses på den andra sidan...
Senast redigerat av tobbe non stop den 2018-04-01 klockan 14:37.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Det skulle iofs kunna vara ett bra tillfälle att sluta!
Det var nästan 4 dagar utan inlägg 22-26 mars,
men så är det en viss dag idag, som sagt...![]()
Glad påsk till dig med.
Hur står det till med ångesten?
Du känns inte riktigt som den personen som skulle skämta om det där. Oftast brukar du ju ha dina standardinlägg om basinkomst och smärtsamma inlägg om måndagar, haha.
Nåväl, hoppas att du får det bra hur det än är, det är trist att det är som det är med forumet.
Btw, jag svär på att jag kunde läsa ett inlägg från namokab nyss.
Själv har jag haft en trevlig påskafton. Sitter här, är trött och druckit upp det sista som fanns kvar av vinet.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Så lätt blir ni inte av med mig. Var bara tvungen att passa på igår...
Nu satsar jag vidare mot nästa etappmål, 67k inlägg
Känns dock som att det kommer ta ett tag med tanke på att aktiviteten sjunkit markant här
Känns skönt att ha fått starta skräpen ännu en gång och dessutom för andra året i rad med en annan textrad innehållandes april
Glad påsk! Nu har jag fått stänga jourtelefonen sen snart en timme, så nu känns det bra... men de 48 timmarna innan var ju sådär.
Men, nu skall det bli second breakfast och sen promenad i solen. Och pizza i kväll har jag tänkt
Du då? Några planer för dagen?
Nejdå, det fixar du som ingenting!
Sista sovmorgonen den här underbara långhelgen (för oss som haft långhelg då). Inte pepp alls på att börja jobba igen
Dessutom är det här sista veckan innan min flickvän åker hem igen på söndag (vi åkte ner tillsammans efter jul och nyår i början på januari) så det kommer kännas väldigt tomt och annorlunda sen
Ingenting på TV just nu så vi sitter och kollar på Greys anatomy på Femman. Aldrig kollat på det tidigare mer än enstaka delar av nåt avsnitt. När det gäller sjukhusserier föredrar jag Cityakuten och framför allt House. House är så jävla bra