Som det känns nu kommer jag nog bli sentimental och fälla en tår eller två vid tolvslaget trots att det bara är ett forum. Det börjar kännas i hjärtat nu. Som att ta farväl av en kär vän som funnits där under så lång tid. Ungefär som när jag såg en livesändning på FB av de sista minutrarna den 17e och de gick av scenen. Kommer nog kännas ungefär som tomt när allt är slut här...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag skippar ESC och sitter och kollar på A bad moms christmas. Så sjukt utflippad men sjukt rolig
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Btw på tal om ESC så är det lite sjukt att Kensi är en av programledarna...
Hulda vad heter du på instagram? Jag kanske kan kika in på det däringa instagram ändå![]()
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Jag kollar eeeurooooviiissiioon!![]()
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Sista två timmarna nu. Skönt att vi är några här som vakar in slutet <3
Haha, jag är nog lite överdrivet sentimental känns det som. Men jag är nog en av de som spenderat mest tid här inne genom åren. Men nu efteråt ska vi leva leva livet