Fan, vi tar en sista gång va bara för nostalgins skull och försöka skratta lite här
SPENAT
GREMOLATA
![]()
Fan, vi tar en sista gång va bara för nostalgins skull och försöka skratta lite här
SPENAT
GREMOLATA
![]()
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Alltså guuuud vilken fin kväll! Helt stilla, rosa himmel och dimma.
Imorgon ska jag till en loppis/vintagebutik i Enköping.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Jaha, vem tror ni vinner ESC ikväll då? Enligt spelbolagen blir det svårt för Sverige men vi tippas ju ändå topp 5 iaf...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Wohoo, jag hinner med en sista milstolpe till innan det är slut...
Mina damer och herrar, kära forumare. Det har blivit dags för tns absolut sista milstolpe på kentforumet någonsin...
INLÄGG #67047
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Jeg vet ikke helt, liker så mange av deMen liker Tsjekkia, Australia, Israel, Tyskland, Moldova, Danmark og mange fler veldig godt - så ikke lett å bestemme seg for hvem som bør vinne
Jeg syns hverken Sveriges eller Norges låter er dårlige, men jeg liker de ikke helt allikevel
Men tror begge kommer langt opp på listene - Rybak kan nok blant annet samle ganske mange stemmer fra Øst-Europa vil jeg tro.
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, hela det ekonomiska systemet måste förändras och revolutioneras. Hela vårt samhälle bygger på att göra vinster och såg hög tillväxt som möjligt och det sker på bekostnad av humankapitalet, vi ska slita mer och mer och mer för att få tillväxt. Det måste finnas nåt annat, det måste finnas mer utrymme för människan och självförverkligande, det måste finnas mer än att bara jobba. Dra ner på tillväxten och se till att människor kan jobba mindre men för samma lön som nu, det är den enda vägen att gå. Det behövs en rejäl omfördelning av resurserna, störta kapitalismen
Jag vet inte men på nåt sätt känns den här låten passande för ikväll. Vår sista kväll tillsammans
Ja, hon psykologen som gjorde denna avhandlingen så i intervjun att vi borde sluta premiera de som jobbar mer än det måste. O det är sant på ett vis, jobbar man det där lilla extra så kan man kanske man hjälper företaget med själper sig själv på vägen. Trist dock att (iaf min bransch) jobbar man bara det man måste, tar inga extra pass osv så ses man som "lat"
ESC är förmodligen också något jag aldrig kommer ta del av igen efter ikväll. Fy så dåliiiiiigt.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Låten til Moldova er morsom![]()
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art