Takk til alle fine mennesker som har vært her den lille tiden jeg har vært her <3
Takk til alle fine mennesker som har vært her den lille tiden jeg har vært her <3
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
Don't want to close my eyes
I don't want to fall asleep
'Cause I'd miss you baby
I don't want to miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you baby
And I don't want to miss a thing
Känns lite så
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Allt du har väntat på
krymper på nära håll
Låt dom komma nu
Nu när det blåser på månen.
Tänker på nedräkningen i slutet på videon.
Ja, då har det blivit dags att säga hejdå till forumet och alla här inne. Mitt sista inlägg någonsin och sen stänger forumet för gott. Det känns i hjärtat, det är tungt just nu. Det känns lite som att ta farväl av en gammal vän som funnits där under väldigt lång tid och för mig har forumet faktiskt varit som en kär vän i snart 20 år av mitt liv nu. Varit en jävligt stor del av mitt liv under så många år nu, jag har lärt känna en massa roliga och intressanta människor genom åren även om de flesta försvunnit från forumet sedan länge nu medan jag envist hållit mig kvar. Under många år var forumet som ett substitut för det sociala liv jag saknade IRL och jag har periodvis spenderat mycket tid här inne (vilket min postcount är ett kvitto på haha).
Jag ska fatta mig kort, det kanske inte är någon som hinner läsa detta ändå men jag vill säga tack för allt kära forum. Och tack till alla er forumare som varit med genom åren och alla som varit med ända till slutet och tack till Henke som drivit vårt älskade forum. Men nu snart 1.5 år efter att vårt älskade band gick av scenen för sista gången är det dags för alla oss (eller ja, vi få som har hängt kvar här ända till slutet) att logga ut för sista gången. Det kommer att bli tomt, åtminstone för mig men så har det här forumet också betytt väldigt mycket för mig genom åren. Men alla minnen kommer för alltid finnas kvar i mitt hjärta och på ett eller annat sätt kommer vi i vårt lilla gäng väl hålla kontakten.
Det här är sista gången
sista gången vi ses
Det här är sista inlägget
Sista inlägget du får
Tack för allt älskade forum. Tack & förlåt
/tobbe non stop
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Hallå
Hallå igen.
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
Låt dom komma nu
Vi får väl mötas på den vänstra stranden eller den andra sidan, hehe.
It´s still alive!![]()
Kanskje det stenger 23.59?
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
Va det bara jag som fick "dstabaserror" vid 00.07.. men nu kom jag in ändå
Från Unter den Linden
tog vi ett språng
rätt ut bland stjärnorna
vi såg oss aldrig om