Jag åker bil och lyssnar på TTS!
Jag åker bil och lyssnar på TTS!
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Det är mysigt när fåglarna sjunger. Utanför mitt sovrumsfönster kan man höra lite olika fågelsång nu.
Det verkar ändå som om forumet har fått leva på lånad tid nu.
Igår var det ju en kort databas-error.
Igår klappade jag iaf små getter. Två stycken somnade i min famn bara för att dom slappnade av såpass mycket.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Ungefär 60 pers. Det var inbjudet till sammanslagen 40+50års-fest/ logfest, för brudgummen hade aldrig fest när han fyllde 40(för 4 år sen) , och bruden fyller 50 om två år... men det blev ju ett väldigt enkelt bröllop då. Jag hade ändå klänning för jag hade mina misstankar heh!
Ja! hoppas de glömt att stänga av
Åh mysigt!
Sånt är fint![]()
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Jag sitter i trädgården med en massa frukost. Så jäkla seg. Egentligen skulle jag vilja "göra" något, som t ex loppis som förgätmigej, men jag kommer nog bara att småfixa lite i trädgården och gå en långpromenad och lyssna på bra musik. Och städa lite, det är tyvärr nödvändigt för jag trivs inte när det blir ofräscht och rörigt.
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Goooomoooorrron foooruuuum!!!![]()
It's still alive!
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Fy fabian så godt det lukter når alle rundt oss griller![]()
Och jag den svage, jag står ensam kvar
En sista rest av en utdöd art
Vad gulligt om getterna.
Fåglar är väldigt högljudda såhär års och på kvällen (då det ska vara andra fåglar än de på morgonen om jag förstått det rätt) det är otroligt vackert att höra vilken fågel det nu är som har så många olika läten. Litet djungelkänsla om kvällarna inte för att jag ens vill till någon djungel men jag har sett & hört på TV![]()
undrar varje gång om det är sista gången jag loggar ska logga ut
Solen lyser vackert över trätoppar och mitt fönster är inte rent men då blir det ljusspridning och det är vackert.
Rena fönster jämt och ständigt är en sån där inlärd grej hur det måste vara , fullständigt överskattat jag mår inte det minsta dåligt av att fönstren inte är rena .
Men jag fick träna i en tio år på att inte känna det minsta dåligt samvete över att ha stökigt och smutsiga fönster.
En kompis mormors mor som idag skulle vara långt över 100 år sa :
'Livet är för kort för att städas bort'
Kloka ord
(Jag är fostrad till att man är en mycket dålig kvinna om man inte ser till att allt är hysteriskt rent och alla saker står i givakt), ett hederstänk som många kvinnor har än idag)
Min plan när jag bor ensam så småningom eller i alla fall utan mina barn är att ha djävligt litet grejer , nåt så otroligt få saker.