Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Officiella tack-som-fan-för-Ingenting-tråden!

Medlem Melacks avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Tack, för en grym singel. Kanske inte den bästa sångmelodin Jocke skrivit. Men den har en grymt fräsch och läcker produktion som är mil bättre än förra skivans (DOJD) "kom så spelar vi gitarrbaserad depp-rock som vi aldrig gjort förut". Inte för att jag tror kent tänkte så inför DOJD men det är bara intrycket som skivan ger mig, inte alls lika fokuserad och unik som Isola, HH eller V&A.

Andra saker som jag älskar med denna låt är attityden och hårdheten som finns där. Sen att jag alltid drömt om kent i en elektronisk ljudbild är en annan sak

Medlem
    Reg.datum
    Nov 2004

Standard

Tack som fan, grabbar!!!!
    Jag gillar "Min värld", nu börjar ni komma ikapp mig i ålder och visdom!!!! Jocke har verkligen fångat fartdåren (det sk. livet) mitt i prick: "Så stanna klockan, ta en time out, spara spelet, jag har bara ett halvt liv kvar nu..." För ju äldre man blir desto fortare tycks åren försvinna...
    Kul början på låten också, jag får lite Robert Broberg-feeling, och då menar jag "gamla Robban" som han lät under sina mest provokativa år (med låten "Grönsaksdisken" etc).
    Jag ser verkligen fram emot Tillbaka till samtiden och konserterna i Lund!!!!
    Believe, and you will find your way...

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Tack & förlåt.

Erfaren medlem megalomanias avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Tack för allt

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Ingenting med alla sina remixar (speciellt Shieldster) är det bästa som hänt på väldigt väldigt väldigt länge.
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Medlem flicka med pärlörhänges avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Tack alla som köpte mina skivor på Tradera så jag fick pengar till en sprillans ny iPod Nano och nu ÄNTLIGEN fått chansen att lyssna till Ingenting utan störande moment (ung-skruttarna, alltså...) ;-)
    Härlig låt förrresten.... Lääängtar efter mer... Tack å puss!

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •