Eller hur!!! Jag ville inte heller klara spelet men gjorde det ändå igår. Jag tänkte att den stunden kommer förr eller senare ändå, så lika bra att ägna hela dagen åt det.
Jag tycker det var ett komplicerat slut för en sån som mig som inte har hängt med något i serien tidigare. Nu i efterhand har ju bilden av vad spelet går ut på klarnat lite tydligare, men det finns fortfarande mycket som jag vill ha svar på. Jag har ju klarat en hel del spel men många känns rätt så klara efter att man har gjort sista uppdraget. Det här är mer tvärt om, att det finns mycket att ta reda på tycker jag. Mest kanske det är för att jag är så trög när det kommer till sånt här med jobbiga handlingar men ändå.
Förväntningarna för det här spelet var mest var ett smygspel där det fanns normala fordon och andra normala saker. Och många uttryck hade jag inte en aning om vad dom betydde och brydde mig inte att titta upp heller. Kanske är det därför jag inte riktigt hängde med i spelet under spelets gång.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Jag vet att jag kommer bryta ihop när spelet är över. Grät som ett barn efter både 3:an och 4:an. Särskilt 4:an sliter hårt i fanhjärtat.
Sony håller på att fixa så att man kan spela ps2 spel på ps4:an, så nu har du chansen att lira äldre Metal Gear spel!
I övrigt lirar jag väldigt mycket Fallout 4 men även helt besatt av Rainbow Six Siege som kan vara den bästa shootern på länge!
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Upptäckte i förrgår att en massa gamla spel nu finns att spela på IPad(från c64 och msDos och framåt) fastnade mitt mitt absoluta favoritspel när jag var liten-tonåring. Little Big Adventure! Äventyrspel man springer runt och upptäcker olika platser och pratar med folk för att lösa problem och hitta nödvändiga saker som behövs förnyat klara av uppdraget- hitta huvudkaraktären Twinsens tjej som blivit kidnappad och rädda planeten. Lite för beroende framkallande dock.. Kan sitta hur länge som helst för man vill hela tiden lösa nästa problem och har man fastnat i nåt snurrar hjärnan för att komma på hur man kan lösa det. Det som är unikt med spelet tycker jag e kombinationen av problemlösande och interagerandet med andra och samtidig även vara ett springa/hoppa/slåoch skjuta fiender(men på ett gulligt och icke realistiskt sätt som i ett plattformsspel de blir en peng eller ett hjärta för hälsa eller nån annan belöning när du klarat av dom) där man ska vara lite teknisk och vara bra med tajmingen.
"Tror du på världen? Det gör inte jag. Men tänk inte på livet, en sån här Underbar Underbar dag"
Vinter_tiger02 Goes Trivselgroda
Någon som lirar The Divison på PS4?
Vore kul att ha någon att lira med online.
Psn: Dirtyhoneybadger. Aktiv - 21:30-00:00 ca.![]()
Ska lägga till dig idag! Har haft häcken full dom senaste två veckorna och det har inte blivit mycket tid över till spelandet. På vardagarna brukar jag gå och lägga mig vid 21.00 så det kanske inte blir mycket spelandet ändå.
Men what the heck. Saknar mic också... tror jag slängde den för inte så längesen eftersom jag trodde att jag aldrig skulle få användning av den...
Det fungerar med vanliga hörlurar med mic som t.ex. Urban Ears Zinken. osv. Det är det jag använder, mitt ps4 headset är inte ens urtagen ur påsen. Spelar du något mer än division?
Jag kör mest (av multiplayerspelen):
- Battlefield
- Rainbow Six: Siege
- The Division
Har även CoD: Ghosts.
vi kör när vi kan, det är lugnt för mig.![]()