Sidan 1 av 56 123456789101151 ... SistaSista
Resultat 1 till 15 av 834

Ämne: Tv-spelstråden (& datorspel)

Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004

Standard Tv-spelstråden (& datorspel)

så finns det några tv-spels fantaster? dataspel går lika bra.

har själv ett nintendo Wii, sjukt kul är det.
    Twilight princess tar nog hem priset för bästa zelda spel efter ocarina of time.
    och 30 juni släpps super smash bros till Wii, perfekt till sommarlovet!

Erfaren medlem elegimelodis avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Inte riktigt. Okej. Tony Hawk Proskater på Nintendo 64 är fett kul att nörda en fredagkväll, men som man fyller sjutton nästa onsdag hoppas jag på ett playstation med final fantasy *dregla*

Erfaren medlem Palace_Mains avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

haha jag burkar spela Zelda Ocarina of Time håller faktiskt på just nu i Vatten Templet började nyligt om spelet xD jag gillar Super Mario till 64 oxå det är kul annars så blir det lite The Sims nån gång då och då:^^
    varje gång du möter min blick, blir min värld en aning större

Reg.datum
    Jun 2004

Standard

tror jag är på ökentemplet, där med kommer att varva om OOT för typ 500e gången : P

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

är det bara jag som är en sucker för Zelda the Windwaker's animation?
    och jag gillade aldrig riktigt ocraina of time, eller, jo, det gjorde jag. Men jag hade såna enorma problem med det spelet.

Sen ska jag investera i twilight princess till GC också, har inte råd med ny konsol direkt. Iofs så lär jag inte ha råd med spelet heller med tanke på att alla sommarens pengar kommer gå till kaffe, bio, vodka och festivalbiljetter.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av crapper Visa inlägg
    tror jag är på ökentemplet, där med kommer att varva om OOT för typ 500e gången : P
    jag tycker det är ett kul spel fast jag har dock aldrig klarat sista bossen själv haha min syrra får alltid göra det x)

Reg.datum
    Jun 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av vilowen Visa inlägg
    är det bara jag som är en sucker för Zelda the Windwaker's animation?
    och jag gillade aldrig riktigt ocraina of time, eller, jo, det gjorde jag. Men jag hade såna enorma problem med det spelet.

Sen ska jag investera i twilight princess till GC också, har inte råd med ny konsol direkt. Iofs så lär jag inte ha råd med spelet heller med tanke på att alla sommarens pengar kommer gå till kaffe, bio, vodka och festivalbiljetter.
    gå till biltema(kassan) och säg"du har glömt knyta skon gubbfan" så får du twilight princess under disken...

windswaker är rätt lätt men tar lång tid att klara.
    Senast redigerat av crapper den 2007-05-23 klockan 19:54.

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Palace_Main Visa inlägg
    jag tycker det är ett kul spel fast jag har dock aldrig klarat sista bossen själv haha min syrra får alltid göra det x)
    Hahah sista bossen är ju skitlätt

Ahh.. Ocarina of Time måste vara det bästa spelet som gjorts! All underbar musik och fina miljöer som finns(ok grafiken kankse börjar bli liite gammal, men men).

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Brukar spela Trackmania Nations rätt mkt..

http://www.tm-united.com/eng/downloads/index.php?id=1
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av kedja Visa inlägg
    Hahah sista bossen är ju skitlätt

Ahh.. Ocarina of Time måste vara det bästa spelet som gjorts! All underbar musik och fina miljöer som finns(ok grafiken kankse börjar bli liite gammal, men men).
    men alltså jag kan verkligen inte, eller jo jag går till slottet och klarar allt går upp i tronet och spelar mot han Ganon och sen så kommer Zelda och man ska springa ned från tornet så långt kommer jag sen klarar jag verkligen inte den alldra sista xD

ja jag tycker att det är fint sprolla om det börjar bli lite gammaldags

Erfaren medlem kristinkevlarsjäls avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

super nintendo, jag äger på Donkey Kong skitkul ju.. bara liiiite nördvarning ^^
    Adrians kvinna

Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006

Standard Photoshop

Är inte bildbehandling och egofotografering nördigt? I sådana fall är jag en stor nörd...

Reg.datum
    Jun 2004

Standard

nej, du slinker undan med nördstämpeln.

Erfaren medlem vilowens avatar
    Reg.datum
    Apr 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av crapper Visa inlägg
    gå till biltema(kassan) och säg"du har glömt knyta skon gubbfan" så får du twilight princess under disken...

windswaker är rätt lätt men tar lång tid att klara.
    Mjaeh, jag ska nog inte ge det ett försök.

Jag hatar verkligen den delen där man ska leta efter trifoce-delar i havet, den tar sjukligt lång tid och är så jävla tråkig. I övrigt så älskar jag allt och jag tycker att längden är rätt så perfekt. Men antingen borde man ta bort triforce-letandet, korta det, göra det lättare eller helt enkelt göra det.. intressantare.

Ang. ocraina of time så hade jag SÅ svårt för att man speedade Epona med.. morötter? Liksom. Stilbrott DEluxe.
    Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
    - Jonathan Safran Foer

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2007

Cool

Räknas man som spelnörd om man spelat Oblivion non stop sen söndag kväll, sovit totalt typ 6 timmar sen dess, att drygt en timme totalt gått åt till att äta, att ungefär lika lång tid gått åt till dusch och sånt, och resten bara suttit framför datorn? Jag brukar göra så när jag får lägga vantarna på ett nytt spel, eller ett jag inte spelat på väldigt, väldigt länge (eller bara har lust att spela.)

Sidan 1 av 56 123456789101151 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •