Jag kommer inte till "kent.nu" när jag klickar på "Åter till kent.nu". Är det något som är fel eller ska man komma tillbaka till forumets huvudsida så som det blir för mig?
Jag kommer inte till "kent.nu" när jag klickar på "Åter till kent.nu". Är det något som är fel eller ska man komma tillbaka till forumets huvudsida så som det blir för mig?
Alla har vi fastnat hos nån någonstans
Jag kommer också tillbaka till forumet, förut har man då alltid kommit till kent.nu
Ska se hur lång tid det tar innan forumets hjälte kommer och ställer allt till rätta. Startar tidtagaren nu..
Nu låter jag säkert väldigt mycket som en nybörjare..
När man håller musen över "Åter till kent.nu" visar explorer i nedre vänstra hörnet vilken webadress man kommer till, och där står det "http://forumet.kent.nu" .
Borde det inte räcka med att ändra adresslänken? Ser mer ut som ett smått skrivmisstag än en svårhittad "bug".
Längst ner till höger finns en liten meny, eller vad man ska kalla det.
Kontakta oss - Kent.nu - Arkiv - Topp
Klicka på Kent.nu där, så kommer ni till startsidan för kent.nu.
Det är alltid den länken jag har använt mig av, då jag vill dit igen.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Läs gärna det jag skrev nyss (ovanför Henriks inlägg), det fungerar nog lika bra att klicka längst ner till höger på sidan, som längst upp till höger på sidan. Dock lite jobbigt om det inte går att få ordning på "Åter till Kent.nu", men annars kan du (Henrik) väl bara plocka bort det helt?
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Nu är det fixat!
Lid för konsten eller brinn.
Tackar, vi är nöjda med din insats.