"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Såhär står det på Hotstuff.se: "Vinyl edition limited to 1000 copies. !!, Please note that releasedate is not fixed. Expected to be in stock 2 weeks after CD release !"
Det står 2007-10-31 som releasdatum på hotstuff, men 17 oktober på ginza. Kostar 159 kr på Ginza dessutom, och 199 kr på Hotstuff.
Jag måste verkligen ta itu med mina bokningar nu.
"Tillbaka till samtiden" kommer att släppas på vinyl i Sverige, Norge och Danmark.
Den kommer att finnas i butik någon vecka efter cd-releasen. Vi återkommer med mer info.
Lid för konsten eller brinn.
Fantastiskt! Satt bara och väntade på denna nyhet. Någon som vet till hur många ex. den är limiterad? Jag måste verkligen få lägga vantarna på ett ex. =)
Reach Out And Touch Faith!
Det stog ju iofs på hotstuffs hemsida förra veckanDu är lite för seg henke!
![]()
Härligt! Vad glad jag blir. Har alla plattorna på vinyl utom de som inte gjorts på vinyl; "Kent", "B-sidor" och "The Hjärta & Smärta EP".
Vinylen finns att boka på bland annat ginza.se och hotstuff.se sedan förra veckan,
vilket det tipsades om redan i den andra vinyltråden. Upprepning skadar dock inte!
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Och jag får min limiterade version på måndag och har sen tidigare bokat vinylen med..på Ginza..hoppas man inte har varit för sent ute att ha bokat vinylen bara..måste måste måste ha den med!
30 maj, 14 juli 2012.
Har de använt sig av en master med samma frekvensomfång som en CD? Var lite missnöjd med ljudkvaliten på DoJD. Varför är min DoJD mer statisk än mina 70-talsskivor trots att jag vårdat den med kärlek? Dålig produktion?
http://ligufi.mine.nu/