Sidan 6 av 8 FörstaFörsta 12345678 SistaSista
Resultat 76 till 90 av 119

Ämne: "Tillbaka till samtiden" på vinyl

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Unhappy

Citat Ursprungligen postat av Insekten Visa inlägg
    I fredags så fick jag min vinyl av Ginza..
    Nu står den så fint intill "Dojd"-vinylutgåvan

Gaah, verkar som jag är den enda som beställt från Ginza men inte fått den

Jag fick ett email i torsdags där det stog att de skickat den, men inte har jag fått den ännu. Panik

Nybörjare
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Sundance_kid du är inte ensam.

Vi kommer att få den imorgon

Medlem Insektens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg

Jag fick ett email i torsdags där det stog att de skickat den, men inte har jag fått den ännu. Panik
    Om du går in på www.posten.se så kan du söka ditt paket och veta var det befinner sig just nu.
    När jag beställde min Xbox elite(1,5 månad sen) och LP-utgåvan från Ginza så fick jag aldrig hem någon lapp från posten om att den kommit till postens serviceställe,utan jag sökte upp paketet på postens hemsida och skrev ner trackingnr och gick till servicestället och hämta ut den.
    Använd dig att Trackingnr som finns i mailet du fick av Ginza och gå in på postens hemsida och sök efter ditt paket.Kan ju vara intressant och veta var det du har beställt befinner sig just nu.
    Det kanske kan lugna dina nerver lite iaf.

Lycka till!
    30 maj, 14 juli 2012.

Medlem Zimmes avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Ni kan ju spåra försändelsen på postens hemsida. Kolinumret står i mejlen man får från Ginza.

Edit. Se ovan

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Insekten Visa inlägg
    Om du går in på www.posten.se så kan du söka ditt paket och veta var det befinner sig just nu.
    När jag beställde min Xbox elite(1,5 månad sen) och LP-utgåvan från Ginza så fick jag aldrig hem någon lapp från posten om att den kommit till postens serviceställe,utan jag sökte upp paketet på postens hemsida och skrev ner trackingnr och gick till servicestället och hämta ut den.
    Använd dig att Trackingnr som finns i mailet du fick av Ginza och gå in på postens hemsida och sök efter ditt paket.Kan ju vara intressant och veta var det du har beställt befinner sig just nu.
    Det kanske kan lugna dina nerver lite iaf.

Lycka till!
    Tack så mycket för den hjälpen, men nu växte ångesten när jag fick veta att den legat på mitt serviceställe sen i fredags

Nej, skämtosido... nu när jag sökt upp min försändelse på postens hemsida undrar jag vad det är för nummer jag ska skriva ner för att kunna ta ut mitt paket?

Nybörjare
    Reg.datum
    Jan 2005

Standard

Tack så mycket för den hjälpen, men nu växte ångesten när jag fick veta att den legat på mitt serviceställe sen i fredags

Nej, skämtosido... nu när jag sökt upp min försändelse på postens hemsida undrar jag vad det är för nummer jag ska skriva ner för att kunna ta ut mitt paket?

du ska ha KOLLI-ID nummret är ett nummer på 13 tecken och ska sluta med SE

checka www.posten.se och läs mer där om du behöver hjälp

Reg.datum
    May 2007

Question

Citat Ursprungligen postat av skuggis Visa inlägg
    du ska ha KOLLI-ID nummret är ett nummer på 13 tecken och ska sluta med SE

checka www.posten.se och läs mer där om du behöver hjälp
    Förlåt om jag var oklar med att jag faktiskt spårat mitt paket via postens hemsida, via numret i Ginzas mail. Saken var den vad det är för nummer man ska ta från postens hemsida och ge till service-stället i stan så jag kan hämta ut min vinyl. Någon som vet hur man hittar det?

Medlem Zimmes avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Förlåt om jag var oklar med att jag faktiskt spårat mitt paket via postens hemsida, via numret i Ginzas mail. Saken var den vad det är för nummer man ska ta från postens hemsida och ge till service-stället i stan så jag kan hämta ut min vinyl. Någon som vet hur man hittar det?
    Kollinumret är det enda du behöver. Du går till servicestället och säger något i stil med: Hejsan! Det är så att jag har en försändelse att hämta ut! (beroende på hur trevlig du önskar att vara.)

Sen brukar de vilja höra de fyra sista siffrorna i kollinumret så att de kan identifiera ditt paket och hämta det. Sen får du allt som oftast, beroende på ombudet, visa legitimation och skriva på ett papper som de skriver ut. Klart.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Precis så är det för mig också. >_<

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Jag fick ett email i torsdags där det stog att de skickat den,
    men inte har jag fått den ännu. Panik
    Citat Ursprungligen postat av eterno Visa inlägg
    Sundance_kid du är inte ensam.
    Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Precis så är det för mig också. >_<
    Lugna och fina nu!

Om Ginza skickade ut den i torsdags, så kommer den till Posten under torsdag natt / fredag förmiddag. Sedan får man ofta räkna med en extra utdelningsdag innan postavin kommer till er. Idag (måndag) bör ni ha fått en avi för att kunna hämta den på ett utdelningsställe. Tänk nämligen på att det är en vinyl, och den går inte ner i speciellt många brevlådor och brevinkast. Skrymmande brev / paket. Detta gör att det kan ta en extra utdelningsdag, efetrsom Posten måste få in vinylen innan de kan skicka avi till er angående ställe där ni kan hämta ut paketet!

Ganska logiskt, trots allt!
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Hämtade nyss ut skivan. Den är vacker. Har dock problem med att få plats med den i bokhyllan...

Erfaren medlem Enskadaredanskedds avatar
    Reg.datum
    Sep 2007

Standard

Jag vill ha vinylen jag.
    .
    .

just because i'm losing, doesn't mean i'm lost

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Funderar på att köpa ett ex, men den det blir lite väl mycket att lägga ut på ett album då, har redan lagt ut mer än 500 på den.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Igår när jag spårade min försändelse på postens hemsida fick jag veta att den legat på mitt serviceställe sen i fredags och idag fick jag min avi på posten. Men det var då jag hämtade in posten som jag insåg att jag bokade den i min mors namn eftersom jag inte hade fyllt 18 den dagen jag bokade vinylen. Så nu måste min mor hämta ut den, och hon ligger på sjukhus efter en operation så hon kommer inte komma hem på ett tag.

>_<

Hoppas på att jag och min far kan hämta ut det med hennes legitimation?

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Igår när jag spårade min försändelse på postens hemsida fick jag veta att den legat på mitt serviceställe sen i fredags och idag fick jag min avi på posten. Men det var då jag hämtade in posten som jag insåg att jag bokade den i min mors namn eftersom jag inte hade fyllt 18 den dagen jag bokade vinylen. Så nu måste min mor hämta ut den, och hon ligger på sjukhus efter en operation så hon kommer inte komma hem på ett tag.

>_<

Hoppas på att jag och min far kan hämta ut det med hennes legitimation?
    hoppas det löser sig det där.

Sidan 6 av 8 FörstaFörsta 12345678 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •