"Linkin Park är väl världens mesigaste band!?"
Vad skönt att sådant sägs i rikstäckande radio!
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Jag kan inte lyssna på den![]()
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
Hmm, det känns ju inte helt omöjligt att vi kanske får höra Nihilisten live nån gång framöver. Det vore ju helt underbart!
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
nämen kom igen nu. jag hade aldrig hört nihilisten förut.
jag tror knappast att 80% av besökarna på kentkonserter bara har hört radiohitarna...?
ja tkr det var jätteskönt att höra dem snacka på det sättet. det är ju lite galet att vara så otroligt inne på kent.
kan ju få lite...**** på vissa i det här forumet, typ "åh jag har bara lyssnat på er och köpt 10 ex av allt ni nånsin släppt sen Jones & Giftet-tiden".
därför var det skönt att få höra dem själva snacka om såna här fans med lite distans.
fast jag är ju lite sån själv. så. ehehe. det är viktigt med självdistans
Aaargghh!!! Jag har Mac och då kan jag inte lyssna, har inte RealPlayer. Får vänta på att det kommer som podradio, men det tar väl flera veckor...
Nej, det är ju svårt att säga hur många som har hört hur mycket och så men jag tycker ändå att det borde finnas plats för fler b-sidor. Kent har ju släppt så pass mycket material genom åren nu att de skulle kunna fylla en set-lista med bara singlar vilket skulle bli rätt tråkigt att höra. Tycker dem borde kunna köra ett set på ca 25 låtar och då klämma in i alla fall 3-4 gamla klassiker.
I´ll bring you when my lifeboat sails through the night..
That is supposing you don´t sleep tonight
Ehm, är inte det där samma intervju som sändes för någon vecka sedan?
Edit: Nu har jag lyssnat längre. Det är samma inledning, så förra intervjun som sändes var en kortad version utan en del om nya skivan verkar det.
Senast redigerat av JE Jr den 2007-10-17 klockan 22:43.
Kent: För min skull, snälla snälla snälla spela Nihilisten på konserten i Stockholm den 16. *hundvalpsögon*
Är du lika ensam som jag?