Sidan 15 av 15 FörstaFörsta ... 56789101112131415
Resultat 211 till 214 av 214

Ämne: De fyra symbolerna är ett anagram!

  1. #211
    Erfaren medlem Sockeeers avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Värmland, Karlstad
    Inlägg
    3 901

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Raffed Visa inlägg
    Han har ju själv sagt att allt han skriver inte behöver ha någon djup mening, vissa saker bara rimmar eller låter bra.

    Välkommen till forumet, förresten!
    NEJ jocke har suttit i flera flera månader funderat och haft sömnlösa nätter då han har legat och tänkt på alla invecklade underförstådda mariannergravendjupa budskap och hur han ska få svartasvåradjupa indie människor att förstå den superdupermegajätteomgdjupameningen...

    okej nä känn IRONIN.

    men alltså man kan väl bara nöja sig med att ha sin egen uppfattning och tolka det som man vill. hur jocke menar vet bara han och man kan ha hundra teorier men det är ju så ointressant, som jocke sa i nån intervju (stog i NWT tror jag) "så många gånger har jag varit med om att ens favoritartister har berättat vad den och den låten handlar om, och man blir alltid besviken, för man trodde att den handlade om så mycket mer. Det misstaget är så jävla onödigt att göra"
    jag vill inte att j ska berätta om vad nån låt handlar om, för jag har olika minnen, känslor, tankar, uppfattningar till typ varje låt och det är skönt att tänka att man inte är ensam om att känna så och så, men om j skulle komma o berätta vad den o den låten handlade om så skulle det ju förstöras om låten handlade om raka motsatsen.

    tycker att musik ska lämnas orörd och vara upp till var och en att tolka på sitt egna vis. det blir bäst så, i de flesta fall, såklart inte alltid, ibland kan det ju vara kul att veta också.
    Senast redigerat av Sockeeer den 2010-03-21 klockan 13:07.

  2. #212

    Thumbs up

    På riktigt skaffa ett liv!

    hahah nej, skämt och sido, Grymt imponerad av engagemang och kunskap! Nästa gång får du knäcka en låt eller nåt!

  3. #213

    Standard

    Dåligt coolt! Du måste ju vara rätt smart? :P

  4. #214
    Medlem Fjants avatar
    Reg.datum
    Dec 2005
    Ort
    Eskilstuna, , Sweden.
    Inlägg
    465

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Charles Valentin Visa inlägg
    Dåligt coolt! Du måste ju vara rätt smart? :P
    ..eller eventuellt i behov av en mer meningsbringande fritid =)
    Jag gör allt på ren vilja
    Ser du nån så skjut
    Jag står bakom tätt intill
    och jag är bara ljud
    Så jag rör mig som jag vill

Sidan 15 av 15 FörstaFörsta ... 56789101112131415

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •