Sundance Kid
Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går fort när man har roligt?
Men kanske det är så att vi inte behöver undra så mycket längre? Dessa hade de tydligen kört i Helsinki. Såg en spellista till, men då hade de bytt ut en eller två låtar tror jag. Men detta är ju helt klart värsta superlistan! (: Att avsluta med "Mannen i vita hatten", genialiskt!
Posta inte låtlistorna här tack, finns en tråd för det.
//sofia747
Senast redigerat av sofia747 den 2007-11-11 klockan 19:21.
jag vill ha dig du är min du är bara min - k ä r l e k
det ska inte vara nån jävla mannen i den vita hatten som avslut, 747 är den enda avslutningslåten och den knäcker mannen i den vita hatten. slipper gärna den till förmån för 747 och varför inte visslaren
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Klåparen är ett måste.
Den döda vinkeln lika så.
Sen vore det inte illa om de gjorde en cover på "play it for the girls".
Storängsbotten 050528, Annexet 071118, Zinkensdamm 080626, Annexet 100225, Långholmen 100722,
Cirkus 120526, Holmentorget 120727, Sjöhistoriska 120819, Gärdet 140615, Bråvalla 150627, Linköping160923, Örebro 161118, Stockholm 161217
Har jag missat något eller är det reaktionärer (eller kanske pragmatiker) på forumet?
Vill ingen höra ngt från TTS? Hur kul ska det vara med bara gamla låtar som ett j-a Rolling Stones? Eller utgår alla från att de nya låtarna spelas ändå och man därför röstar på gamla favoriter?
Och sen - det är ju en befrielse att 747 inte är avslutningslåt sedan ett par år. En fantastisk låt - men så förutsägbart trist. MIDVH var fullständigt förkrossande på turné 19.
Två turnéer i rad körde Depeche m Everything counts som sista extranummer. Deras bästa låt - men det är roligare med variation. Som PTA inomhus m Goodnight lovers. Lika otippat som självklart.
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
jag vill höra halka
When you can live forever, what do you live for?