nihilisten var också trevligt! men det kunde man ju nästan gissa nu![]()
nihilisten var också trevligt! men det kunde man ju nästan gissa nu![]()
When you can live forever, what do you live for?
jag hoppas verkligen på riktigt udda b-sida. jag har fått höra av folk som var där att gummiband var grym på münchenbryggeriet -97
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Ungefär:
Vy från ett luftslott
Berlin
Kungen är död
Berg&Dalvana
Columbus
Max 500
LSD, någon?
Revolt III /
Pojken med hålet i handen
Musik non stop
Kärleken väntar
Ingenting
Ensammast i Sverige
Elefanter
Generation Ex
Nihilisten
747
Mannen i den vita hatten
Troligen är ett par låtar glömda, Dom andra och Om du var här känns som om dom borde vara med. Men annars ser det nice ut.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Det här låter riktigt bra.
Jag som inte tänkte läsa här......
och stenbrott...det känns fan som att dom aldrig spelat den. nån gång på kalas 2000 har jag för mig, de repade den iaf i dokumentären. och gravitation och en helt ny karriär och bianca vill jag höra. det är nästan så jag är beredd att skippa ndbpm bara för att få höra nån riktigt gammal udda låt. livrädd med stil eller verkligen eller vad två öron klarar eller nåt sånt...indianer kanske
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
blåjeans då?![]()
When you can live forever, what do you live for?
Vid din sida och Våga vara rädd skulle jag inte ha något emot att höra.. :/
jag snälla låt oss slippa den där jävla låten nu och plocka fram det riktigt gamla artilleriet. kungen är död är iaf trevligt att dom lirar. och bong&kukvana likaså, gärna mycket från hh. och kent...blåjeans, ingenting någonsin, ndpbm, vad två öron klarar, pojken, ingen kommer att tro dig med du ljuger-vrål, stenbrott och frank. och gärna kallt kaffe