För oss som inte vill veta setlistan, kan ni väl låta bli att posta den/dem i andra trådar, förutom just denna, eller åtminstone använda spoilerfunktionen.
Tack på förhud!
För oss som inte vill veta setlistan, kan ni väl låta bli att posta den/dem i andra trådar, förutom just denna, eller åtminstone använda spoilerfunktionen.
Tack på förhud!
Det är ju bra om folk ser den här tråden, i alla fall om vissa vill undvika att se setlistan. Så bara därför svarar jag på det här inlägget; för att topicen ska hamna högst upp på listan. Få se vad som händer sen ...
Helsingfors om 4 dagar ...
Jävligt bra idé. Vill heller inte veta förrän det är dags (men kommer troligtvis inte kunna hålla mej...)
Men detta kommer troligtvis inte funka. Efter första spelningen kommer en hel rad med topics dyka upp. Tyvärr.
I'm feeling kinda basic today.
Finns ju inte en chans att undvika att få reda på delar av setlistan om man hänger på forumet. Enda chansen att leva i ovisshet kring detta är att undvika forumet helt under turnén..
Idag börjar det alltså, kent är på vägarna, dom tar sällskap med dom döda grävlingarna.
Hoppas att våra finska vänner postar setlistan här efter dagens gig.
Heja kent, nu är det endast 20 dagar kvar tills jag också får se dom!
I barely can't wait.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jag gör allt på ren vilja
Ser du nån så skjut
Jag står bakom tätt intill
och jag är bara ljud
Så jag rör mig som jag vill
Jeg vil vite, jeg vil vite!!
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
Tydligen öppnade dom med Vy från ett luftslott. Nihilisten spelades.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Skulle man inte på något sätt kunna göra det mer överskådligt med låtlistorna sedan, efterhand som konserterna avverkas? Lätt hänt att det postas dubbelt här eller att tråden chattas sönder. Jag minns att någon Forumare tog ett bra initiativ och hade egna tabeller och låtlistor på Turné 19. Snabbt och lätt fick man en överblick över de låtar som spelades för varje konsert, samt vilka som byttes ut från en kväll till en annan.
Alternativt att kent / Henrik själva skriver ut dem på en turnésida, men det verkar väl inte så troligt.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Typ:
Vy från ett luftslott
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Ensammast i Sverige
Extra:
Ingenting
Nihilisten
747
Extra 2:
...
...
...
Mannen i den vita hatten (16 år senare)
Generation Ex ska in nånstans också men jag vet inte riktigt var än.
Mer vet jag inte just nu.
Senast redigerat av sofia747 den 2007-11-04 klockan 19:56.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"