citat uppskattas alltid
När lingonen mognar.
amanda: vad är det bästa med kent?
tobbe: martin. martin ser ut att gilla mat, precis som jag gör...får man ta en godis? *peka på godisskålen på bordet*
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
jävligt najs, lyssnade på popnonstop från igår på webradion och fick höra mitt namn nämnas i radio eftersom jag vann röda tråden-tävlingen. oturligt nog käkade jag lunch precis då så min kompis ringde mig på kvällen och frågade om det var jag som vann p3-tävlingen. lite småcoolt sådär och en jävla tur, jag chansade ändå bara på den gemensamma nämnaren. låtarna?
junior boys - in morning
nelly furtado - maneater
nickelback - how u remind me (kräkvarning på den sista låten)
som sagt chansade jag bara när jag kom på ett samband mellan två av låtarna och det var rätt...sen hade jag turen att vinna också...*skryt*
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
och ja...jag utelämnade svaret för att folk som vill ska få en chans att gissa...
Ja, jag kommer mest att gå runt och tänka på Peace&Love. Skönt att ha nåt att se fram emot i alla fall. Hade varit riktigt tråkigt om jag fått jobb nästa helg istället.
Dessutom så kan jag nog unna mig lite öl på lördag kväll då jag slutar 15.30 på lördag och börjar 10.00 dagen efter![]()