Senast redigerat av svantee den 2009-08-31 klockan 18:50.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Kent nämna i recensionen av takidas nya album i dagens metro. Någon låt var tydligen lite svagt lik kent på verkligen tiden
Ja, jag vet att Mascherano hade sprungit vilse och att Alberto Aquilani närmar sig comeback, men det tröstar mig föga. Med alla spelare friska har Liverpool ett lag som kan bygga på den ännu unga vinstraden och i slutändan utmana om titeln, men med skador på nyckelspelare blir läget genast dystrare än en Kent-låt.
Under hela säsongen kommer jag därför att stå utan mina andetag vid varje närkamp, allt för att slippa se någon av våra sundance kids bli skadade. Utan dem är jag nämligen rädd att vi kommer få se oss kvarlämnade i en spökstad när dom andra i eliten kör ifrån med oss i jakten på den himmelska drogen.
http://www.svenskafans.com/england/l....asp?id=314427
Spöklikt vit
i solskens dis
david hellenius nämde kent i "kändis junglen" ikvällens program.
det lät ungefär såhär:
"...nu undrar ni säkert varför juste dessa kändisar kom med, men ju längre in i programmet, desto mer fattar ni varför det är just dom som är här.
och då förstår ni också varför vi inte valde att ta med Mikael Persbrandt, prinsessan Madeleine eller någon i bandet kent.."
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di
tack jag har försökt lära mig det förut men jag bara snurrar till det med recensent för det ser så dumt ut med "-sent" antagligen är det latinets "-cent" (för 100) som förvillar.
kanske ska komma ihåg och köpa en saol (svenska akademins ordlista), för jag orkar aldrig slå upp på nätet. . . .
Idag pratades det en del om en textrad ur låten Berlin i morgonshowen på Mix Megapol.
"...och förruttnelsen börjar precis när vi fyllt 37"
Det var Fredrik Strage som var gäst och han är aktuell med en ny bok där han samlat hans egna texter från de senaste 20 åren. Jag lyssnade inte så där jättenoga, var upptagen på jobbet. Men det går ju att lyssna igen, det var någonstans mellan klockan 07.00 - 09.00
Och för att förtydliga: Låttexten finns inte med i boken, det var bara något som kom upp under en diskussion i programmet.
Senast redigerat av bara socker man ser den 2009-09-28 klockan 16:57.
Du och jag, Döden <3
http://www.expressen.se/noje/musik/1...apper-dildobox
"- Vi hade till exempel en lång diskussion då Kent släppte sin box med en pistol på framsidan. Den gången kom vi fram till att det var okej. Men vi har en tydlig policy angående vapen, våld och porr, säger Pär Björkänge, en av de ansvariga på Åhléns city i Stockholm."