19/11 på annexet.
I outrot på "Mannen med den vita hatten" så vrålade han på ett flertal gånger efter varandra "NI HÅLLER OSS VID LIV!"
Och det gillade vi! ;D
19/11 på annexet.
I outrot på "Mannen med den vita hatten" så vrålade han på ett flertal gånger efter varandra "NI HÅLLER OSS VID LIV!"
Och det gillade vi! ;D
Jo, han växlade under kvällarna med att först sjunga varannan "Vi håller er vid liv, ni håller oss vid liv", en kväll verkade det bli helt random eller möjligen typ "vi håller er vid liv x 2, ni håller oss vid liv x 2". Sista kvällen sjöng han som Oskar skrev, "Ni håller oss vid liv" varje gång.. Underbart!
"Min värld" är som gjord för att spelas live!
Det var inte mannen i den vita hatten, det var på 747....
älskar extraverserna jocke sjöng 19/11, samma som på hultsfred 2006.
sista raden "jag hör klockorna som ringer för världens bästa raggningsreplik, du sa: Älskling vi ska alla en gång dö."
hela konserten var underbar, tack kent.
jag önskar jag var där nu..
MIDVH, är underbar. Det är alltid kul att det kommer extraverser till den, jag garvar lika gott varje gång!!!![]()
...Svarta tysta tårar...
![]()
![]()
Igår (6/12) var det inget NK-paraply utan ett Harrods-paraply i Ensammast I Sverige.
känsla av frihet tyngre än sorg
Det var Harrods-paraply siste dagen i Oslo og i Trondheim også.![]()
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
det var engångsparaply igår och harrodsparaply idag. och igår sjöng han judasgestalt i elefanter och så ser jag dig när du skär ett hål i min kevlarsjäl i kevlarsjäl. om jag inte missminner mig sjöng han eran uppgift i år är att skita i allting vi sagt i berlin både igår och idag men jag är inte säker. tyckte det lät så iaf. nån som kan bekräfta?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Det var en härlig känsla i magtrakten att vråla med i det där
Ni håller oss vid liv
Vi håller er vid liv
Det kändes som att pubilken och kent fick utlopp för hur mycket vi betyder för varandra.
Senast redigerat av Lita den 2007-12-08 klockan 00:00. Anledning: Mer fint skit
Han sang Judas den ene dagen, og fadersgestalt den andre. I Lund, altså. Noen judasgestalt har jeg ikke hørt, på mine åtte konserter så langt denne turnéen.
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Han sjöng defintivt Judas 6/12 enligt mig och den glada sång- och danskillen jag hade bredvid mig i klunggunget. Vi reagerade båda fett på det nettop!