Det bästa singelvalet måste jag säga! Den mest populära låten bland fansen (källa) och personligen tror jag även det är en låt som kan gå hem bland många andra också!
Det är inget negativt med att komma högt upp på svensktoppen och "Columbus" kan säkert göra det!
Varför klankar alla ner på kent för att dom hade remixer med på förra singeln?
Ta det lilla lugna, är inte ni lika glada som jag över att släppet kommer så snart som det kommer?
Det är ju helt underbart.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
hoppas de bjuder på fyra B-sidor nu istället för remixer..
vilken tror ni blir framsidesbilden?
torde bli ngn från albumet precis som med ingenting, eller hur?
jag känner för antingen bild #99 eller #94 i limited. de känns liksom columbusiga.
Senast redigerat av Gråbo den 2007-11-19 klockan 16:21.
Återstår att se vad det kan tänkas bli för b-sidor, men jag tror inte att Kent den här gången väljer att ha med 3 remixer iaf... Vi får väl se.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Är det bara jag som struntar i att lyssna på låtar som jag inte gillar? Ta bort remixerna från datorn om ni inte gillar dem! Fattar inte allt gnäll, det är ju bara att inte lyssna?
En så bra b-sida som "Min värld" borde alla jublat över istf att gnälla över något som ingen tvingar er att använda!
Självklart att man hoppas på så många bra b-sidor som möjligt, men om det är nån remix som ni inte gillar så kan ni väl ta bort den från datorn/bränna en skiva utan dessa?
Kanske såhär:P
Den är ju väldigt populär och är t.o.m. tryckt på merchandisen...
Bifogad fil 609
Hur kan ett gott skratt förlänga livet
när tiden går fort när man har roligt?
Hoppas det blir iaf någon grym remix på den!
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Jag tror också att det blir någon bild som är med i bookleten till framsida.
Hoppas på minst 2 stycken nya låtar nu! =) Heja heja.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost