är de nån mer än ja som skulle vilja att nya verisionen av kungen är död släpps som en b-sida eller nåt? :P
är de nån mer än ja som skulle vilja att nya verisionen av kungen är död släpps som en b-sida eller nåt? :P
det vore grymt kul!
det skulle överhuvudtaget vara kul om de släppte en eller två totalt omgjorda låtar på nästa b-sidor...typ som en timme en minut också.
Senast redigerat av crapper den 2007-11-24 klockan 12:49.
Den var ju precis likadan som den vanliga, bara att den hade bam bam-outrot som intro ungefär.
men var det inte möjligtvis så att dom körde den nya verisionen bara i pumpehuset? för det verkade som att det var rätt så mycekt förändringar, eller ja
sen tror jag inte den skulle släppas sin b-sida, dom säger ju hela tiden typ: dom låtarna har vi redan gjort och dom har vi lagt bakom oss. men jag skulle gärna ha dom som b-sida
meningslösa, menigslöösa
det är ingen ny version av kungen är död. de inleder med outrot de körde på hagnesta hill turnén och skippar det vanliga introplocket och kör sedan bambam-outrot i slutet av låten. för de som inte vet är bambam-outrot en blåssampling från låten bambam med sister nancy, reggaelåten som martin sätter på i den lilla bussen de åker omkring med i tuna i dokumentären
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
har inte sett kent på turnén eller hört verisionen i pumpehuset utan bara hört på annat folk och läst i recensioner att det skulle vara en "ny verision av kungen är död" så säger du de så är de väl så tobbe
Hoppas dom på den tredje singeln släpper en helt ny låt & kungen är död nya versionen samt en remix typ. Om det är Berlin så.
1. Berlin.
2. Berlin (nån remix)
3. Kungen är död (nya versionen
4. Nytt spår
5. Bonus, något kanske?
Det vore ju wunderschön!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Vy från ett luftslott är inte singelmaterial, den är inte uppbygd på det sättet.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Det undgår mitt förstånd varför du ska vara en besserwisser och envisas med att påpeka det där. Det är inte original versionen av låten, då är det väl fritt fram att anse att det är en "ny" låt. Alla som har hört den förstår ändå vad personen i fråga menar, och jag skulle gärna vilja ha den låten med just de ändringarna från originalet de hade när de spelade den i Annexet och säkert andra spelningar ändå, varesig det kommer hända eller ej (och det kommer troligtvis verkligen inte hända om jag personligen får gissa själv).
one november, spawned a monster in the shape of this child