grymt bra konsert!
men jag saknade konfettibomben i slutet på MIDVH. det blev lite av ett antiklimax då det kändes lite som om alla trodde den skulle komma precis när den andra extra-versen kickade igång, men så kom inget. nån mer som kände så?
grymt bra konsert!
men jag saknade konfettibomben i slutet på MIDVH. det blev lite av ett antiklimax då det kändes lite som om alla trodde den skulle komma precis när den andra extra-versen kickade igång, men så kom inget. nån mer som kände så?
konfetti är fint, kent borde ha det jämt. vad hände egentligen med skummet under columbus??? det var fint, FÖRUTOM att jag är allergisk och hade röd, uttorkad hud i en halv vecka efteråt och att kameran höll på att gå sönder, mamma var jättearg på kent när jag berättade det (kanske därför dom slutade ha det? mamma ringde och skällde på jocke)
Det var ett jävla tryck i söndagskonserten! Köade från 9 och hamnade längst fram och sådär, det var mer än värt det.
Fick plektrum och blev pekad på och allt var överlyckligt.
Kärlek till disco-låtarna.
Nej, men jag förstod det sen. Jag och min kompis tyckte mest att det var lite roligt. Fick dock den där drygt fan-känslan som aldrig är kul haha. Köpte själv också ett BK meal, men glömde salt, ketchup och läsken och fiaskot var konstaterat redan där. Sen känner man sig som en gris när man äter hamburgare på tåg också. Men i alla fall.. Nästa gång kanske jag får ett kort. Tack för en skitbra spelning i alla fall.
.. Men jag tänker aldrig så långt.