Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 24 av 24

Ämne: mina kommentarer till 25/11(ni behöver ju inte läsa om ni inte vill höra låtlistan)

Nybörjare Enzymers avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

grymt bra konsert!

men jag saknade konfettibomben i slutet på MIDVH. det blev lite av ett antiklimax då det kändes lite som om alla trodde den skulle komma precis när den andra extra-versen kickade igång, men så kom inget. nån mer som kände så?

Bandmedlem
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av jensan Visa inlägg
    Ja grymt var det i alla fall. Dom första låtarna i stockholm på lördagen där var det ett grymt drag på, men den här var skitbra också. Värt varenda krona!

Föresten, tack för dissen vid tåget jocke haha.
    Ja... Det var ju inte direkt meningen, men vi var skitstressade skithungriga och sena till tåget och hade dessutom typ tappat bort Bovin i en hamburgerkö, så det kändes inte som det var läge för ett foto.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Enzymer Visa inlägg
    grymt bra konsert!

men jag saknade konfettibomben i slutet på MIDVH. det blev lite av ett antiklimax då det kändes lite som om alla trodde den skulle komma precis när den andra extra-versen kickade igång, men så kom inget. nån mer som kände så?
    Nej.......

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

konfetti är fint, kent borde ha det jämt. vad hände egentligen med skummet under columbus??? det var fint, FÖRUTOM att jag är allergisk och hade röd, uttorkad hud i en halv vecka efteråt och att kameran höll på att gå sönder, mamma var jättearg på kent när jag berättade det (kanske därför dom slutade ha det? mamma ringde och skällde på jocke)

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    konfetti är fint, kent borde ha det jämt. vad hände egentligen med skummet under columbus???

Jag tror bubblorna typ går sönder, så till slut är det bara kvar sådant på golvet så man kan tvätta bort det. Om någon annan mer insatt kan svara så vore jag tacksam

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Sep 2006

Standard

Det var ett jävla tryck i söndagskonserten! Köade från 9 och hamnade längst fram och sådär, det var mer än värt det.
    Fick plektrum och blev pekad på och allt var överlyckligt.
    Kärlek till disco-låtarna.

Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Citat Ursprungligen postat av Beah Visa inlägg
    Det var ett jävla tryck i söndagskonserten!
    Kärlek till disco-låtarna.
    Yes det var det! Kan bara hålla med
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Ja... Det var ju inte direkt meningen, men vi var skitstressade skithungriga och sena till tåget och hade dessutom typ tappat bort Bovin i en hamburgerkö, så det kändes inte som det var läge för ett foto.
    Nej, men jag förstod det sen. Jag och min kompis tyckte mest att det var lite roligt. Fick dock den där drygt fan-känslan som aldrig är kul haha. Köpte själv också ett BK meal, men glömde salt, ketchup och läsken och fiaskot var konstaterat redan där. Sen känner man sig som en gris när man äter hamburgare på tåg också. Men i alla fall.. Nästa gång kanske jag får ett kort. Tack för en skitbra spelning i alla fall.
    .. Men jag tänker aldrig så långt.

Medlem Timos avatar
    Reg.datum
    Feb 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Musik non stop går live fem bpm snabbare än albumversionen så hur du kunde uppleva den som långsammare än någonsin är ju lite konstigt.
    Jag personligen fattar att det spelas lite snabbare. Men kanske det har med bassriffen att göra; livesoundet är inte lika skarp.
    Ich will
    Ihren Herzschlag kontrollieren

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •