Senaste nytt: KENT PÅ VÅRTURNÉ
Senaste nytt: KENT PÅ VÅRTURNÉ
Heeelt underbart! Ses på väldigt många ställen nästa år kent! wohooo!
Den här dagen började åt helvete men nu har den blivit mycket bättre. Nyköping och Eskilstuna!!
Riktigt kul. Det blir att hoppa över första lektionen på måndag för att boka biljetter
Yeah, tack för att ni kommer till Vaasa, jag ska till Vaasa ice hall och vara där när ni spelar, tack Kent!!!!
faaan vad kul!! trots att de inte återkommer till gbg.
hur stora är arenorna de spelar generellt och hur mkt folk tar dem?
har ingen koll.
skitkul med familjen också!
Då är vi två! Visst är det skönt när gudarna skänker en gåva bara så där ^^
så TACK!!! Jag var lite efter å fick inga biljetter till höstens datum, blev ännu ledsnare när jag insåg hur sjukt bra TTS är! Sen såg jag låtlistan till första spelningen å då höll jag på å dö!! Lite synd att dem inte kommer till Sthlm, men det blir med största sannolikhet Linköping istället!!! Fyyy faaaan vad kul det ska bliiii!!!!!![]()
jag knuffas, tappar andan, och regnet vräker ner
Kent skal spille i Bergen 26.01.07. Grieghallen tar ca. 5.000 mennesker, og det er vel et rimelig stort konsertlokale? De akustiske forholdene er førsteklasses, lokalet brukes blant annet til Festspillene, som er Norges største musikkfestival. På steder som Ås og Arendal er det vel ganske små lokaler, tror jeg. Kanonbra at Kent kommer til oss her vest i Norge. Men skal allerede til København 08.12, slik at i de to neste månedene blir det konsert med Kent. Dagen ble mye lysere nå!
DETTA ÄR HELT FANTASTISKT! Men, uddevalla, det får inte vara sant. Den stad jag just nu sitter i, lira i Agnebergshallen. nooo. Aja, Lars WInnerbäck gjorde det ju iofs. Hoppas det inte blir svårt att fixa biljetter, eftersom alla göteborgare kanskekommer sattsa på Trollhättan/Uddevalla ^^
vet någon vad biljetterna i SV. kostar?
Helt enkelt underbart! Trollhättan och Uddevalla är givna!
Är det någon som har koll på hur stor publikkapaciteten är på de olika arenorna?
I'm drowning in time to a desperate beat
Jaaa Eskilstuna fan vad jag längtat :P Nära och bra![]()
Stanna hos mig Du är allt jag har
Stanna hos mig Du är allt jag har kvar