Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 84

Ämne: Vi från Östergötland

Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Nu var det länge sedan jag var ute. Men jag har en känsla av att det är Otten och Hugos de flesta går till. Bra musik ? Njja, lite mainstream så där.
    Jodå det är mycket folk ute.
    Själv har jag blivit så gammal att jag föredrar pubar.

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av hedberg Visa inlägg
    Vi e fyra st. som ska gå i NKPG, tänkte höra om det e det någon som har koll på vart man kan gå ut och festa efteråt? några tips på bra ställen/nattklubbar?

tack tack...
    Eh, om du överhuvudtaget är ute efter annan bra musik(än kent) denna kväll finns inga andra alternativ än Hugo Bar.
    Bra pop/rock/electro/soul/punk natten lång.
    Bra gäster och stämning. Kan tänka mig att du kommer hitta rätt många likasinnade där den kvällen.
    Vi ses där!
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Medlem hedbergs avatar
    Reg.datum
    May 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Eh, om du överhuvudtaget är ute efter annan bra musik(än kent) denna kväll finns inga andra alternativ än Hugo Bar.
    Bra pop/rock/electro/soul/punk natten lång.
    Bra gäster och stämning. Kan tänka mig att du kommer hitta rätt många likasinnade där den kvällen.
    Vi ses där!
    Tack för hjälpen!

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Jag och Jonna ska hitta dig Plague.

Medlem Frengerinas avatar
    Reg.datum
    Dec 2003

Talking Ska till Norrköping

Jag hade ju inte tänkt se kent i Sverige eftersom jag var på turnépremiären i Ås i Norge. Men men, jag fick mersmak och har nu köpt en biljett till Norrköping. Iofs bor jag i Linköping men Norrköping känns bättre på nåt sätt. (var på kentkonsert där 2002, vill väl återuppleva gamla minnen... haha) och eftersom jag antagligen ska dit själv, som det ser ut nu, vore det roligt att "lära känna" några andra som ska dit ockå. :-) Så man inte är helt ensam.

Vilka är det mer som ska dit och vilka har tänkt köa en bra stund innan? För det har iaf jag tänkt göra. Antar att det inte är som i Ås där lokalen var ganska liten och även om vi kom dit ganska sent (20.15 ute i kön, en timme senare började kent spela ungefär) stod jag rätt långt fram ändå. Denna gång är jag beredd på att köa LÄNGE för att komma långt fram. :-)

Tja jag ser ut ungefär som på bilden och jag heter Elza. Så om ni ser mig i Norrköping får ni gärna hälsa på mig och prata med mig. ;-)
    \"Frengers: Not Quite Friends But Not Quite Strangers\"

Erfaren medlem lollitas avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Frengerina Visa inlägg
    Jag hade ju inte tänkt se kent i Sverige eftersom jag var på turnépremiären i Ås i Norge. Men men, jag fick mersmak och har nu köpt en biljett till Norrköping. Iofs bor jag i Linköping men Norrköping känns bättre på nåt sätt. (var på kentkonsert där 2002, vill väl återuppleva gamla minnen... haha) och eftersom jag antagligen ska dit själv, som det ser ut nu, vore det roligt att "lära känna" några andra som ska dit ockå. :-) Så man inte är helt ensam.

Vilka är det mer som ska dit och vilka har tänkt köa en bra stund innan? För det har iaf jag tänkt göra. Antar att det inte är som i Ås där lokalen var ganska liten och även om vi kom dit ganska sent (20.15 ute i kön, en timme senare började kent spela ungefär) stod jag rätt långt fram ändå. Denna gång är jag beredd på att köa LÄNGE för att komma långt fram. :-)

Tja jag ser ut ungefär som på bilden och jag heter Elza. Så om ni ser mig i Norrköping får ni gärna hälsa på mig och prata med mig. ;-)
    Ambitiöst att åka till norge :O
    Jag ska dit iaf, med bror och en kompis
    Du får gärna hänga på om du vill.. the more the merrier
    Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615

Reg.datum
    May 2002

Standard Efterfest

Vet inte om det är värt att starta en ren norrköpingstråd när varenda annan stad har en?
    Vad säger ni?!!?
    Postar den här så länge:

Vi ses där!

Edit:
    Vi lade allt krut på att styra upp detta istället för uppvärmningshäng.
    Senast redigerat av The Plague den 2008-02-05 klockan 18:21.

---John G. Bennett

Medlem rollercoaster_s avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Frengerina Visa inlägg

vi ska köa länge i nkpg, du kan köa med oss!

Medlem
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard ...

Vy från Östergötland?..
    "Jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart?!..."

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg
    Vet inte om det är värt att starta en ren norrköpingstråd när varenda annan stad har en?
    Vad säger ni?!!?
    Postar den här så länge:

Vi ses där!
    Det därskulle ju kunna vara trevligt. Synd att man fyller 18 bara dagarna efter.

Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av moppler Visa inlägg
    Det därskulle ju kunna vara trevligt. Synd att man fyller 18 bara dagarna efter.
    Det kommer bli GRYMT!
    Testa ändå...

---John G. Bennett

Standard Efterlysning Östergötland!

I juni 2008 inviger vi på Östergötlands länsmuseum en utställning om Kent som idoler. Nu är det hög tid att sätta igång med förarbetet men för att uställningen ska bli så bra som möjligt behöver vi er hjälp!

Är du Kent-fan och mellan tretton och nitton är? Vill du vara med och göra en utställning på museet? Vi söker dig som vill engagera dig och sätta avtryck i Östergötlands kulturliv.

Utställningen kommer att planeras och genomföras av en grupp ungdomar tillsammans med museets personal. Jag som kommer vara projektledare heter Anna Kufver och är du intresserad av att delta på ett eller annat sätt så hör av dig till mig.

Min mejl är: anna.kufver@ostergotlandslansmuseum.se
    Mitt telefon nummer är: 013-230334

Hoppas vi hörs! Om inte annat kanske vi ses i Cloetta Center 7/2.

//Anna

Nybörjare
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Hallå Kent-fans i Norrköping!

Med anledning av att Kent kommer hit och spelar den 16e kommer jag göra en förhands i Folkbladet och skulle vilja komma i kontakt med någon eller några riktigt initierade Kent-fans i Norrköping. För att snacka om och bygga en artikel kring relationen till Kent, förväntningar, speciella glädjestunder genom Kent-karriären etc..

Maila mig om du är intresserad så styr vi upp något.
    mikael.mjornberg@folkbladet.se

/Micke
    ----
    http://www.joyzine.se
    Allt för den musikintresserade!

Medlem _Zaphiria_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Så!!
    Imorgon är det dags för konsert i Linköping.
    Jag ska gå med en kompis, men undrar nu om några härifrån tänkt ses nånstans innan eller efter konserten. Vore ju grymt skoj att träffa lite likasinnade
    Apati är en vanesak

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

vi var i norrköping i tio minuter fäörut letade efter plague på stationen ropade robin

Sidan 5 av 6 FörstaFörsta 123456 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •