Hehe, ni är roliga ni.
Jeg har faktisk aldri reflektert over hvem av de som er pene/kjekke. Så lenge jeg får høre musikken er jeg fornøyd
Men det er morsomt å se andre diskutere det![]()
Ja, han hadde sko uten hull og teip i går.![]()
Samis stil privat: Hängiga jeans,munkjacka,ryggsäck
Joakims stil privat: Jeans,tröja,skinnjacka
joakim vinner helt klart ehh ehh ehh
sluta prata om sånna här trevliga ämnen jag blir varnad så lätt då =o
jag tror at slipsen Martin kör med är en Tiger of Sweden slirre. jag såg en sån på åhlens häromdagen. Slipsen jag menar är den gråsvartglittriga.
Heh, kul att se att tråden engagerar så många, även om jag inte riktigt får svar på min fråga (;
Den där kavajen är säkert någon spons-historia på x antal tusen, men far min är lite i det här "kosta vad det kosta vill"-stadiet. Eller ja, att komma upp i sexsiffriga belopp skulle antagligen skava lite, haha ;P
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
ni kan ju räkna med att 99% av kläderna jocke hade på sig under turnén är dior homme, många från äldre kollektioner & ganska omöjliga att få tag på.
den jackan han hade den 16/11, den är ju nästan likadan som den röda med gulidiga saker på, fast svart. ... så ni vet liksom...![]()
meningslösa, menigslöösa
det kallas napoleon jacka/kavaj newborn & dom båda du pratar om är dior, den svarta är från förra året & den är snygg & den röda är något äldre & ser ut som en baseball jacka med fula vit/röd/blåa muddar.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey