Hoppas jag rätat ut några frågetecken nu.Kan någon hålla detta oförskämmt kort och lätt?
ex:
Bussen kostar 19.dk & man kan betala på bussen Har man åkt via öresundsbron och har en biljett till zon E så ingår bussen på biljetten, köp gärna tur/retur biljett så har man till vägen tillbaks också.
Den går från huvedbanegården (mellan den och tivoli) ända fram till Kb hallen Hållplatsen heter KB Hallen och som jag minns det så ser man iaf KB hallen därifrån.
Den går vart tionde minut och tar ca en kvart 15-20 minuter
Men när man ska tillbaka, antar att den går från samma plats utanför Kb (eller från motsattsida av gatan) Kan med fördel kollas upp när man kommer till KBhallen, men hur långt in på kvällen går den? och heter den fortfarande buss 15 eller ska man byta, osv... förlåt om jag är jobbig, men vill helst inte hamna fel, tror ni förstår. Den går 23:05, 23:25 osv på vägen tillbaka, men är ganska säker på att de har extra-bussar och avgångar.
Så någon med koll kanske kan göra upp en enkel pukntlista (se ovan) som alla tidelagsidioter kan förstå!? Jag är bra på att hitta information men dålig på att förmedla den.
tack på förhand!![]()