Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 61 till 67 av 67

Ämne: Vägbeskrivning Kb hallen

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

nja, på ett sätt är det inte lönt för man glömmer bort ibland att det finns människor utan samvete..
    When you can live forever, what do you live for?

Standard

Vakter ska inte ha något samvete när de jobbar, lagen har inget samvete... vakter gör ett bra jobb då.

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Jag menade inte bara vakterna.

Standard

Okej, vem mer då?

Reg.datum
    Apr 2005

Standard

en del av folk som köar. har vissa speciella personer i åtanke, men tänker inte nämna deras namn.

Standard

jaja de är klart, många köade flera timmar, bland annat jag om du kommer ihåg... jag i röd tröja som frågade tobbe om han har tobbe non stop på forumet... vi snackades ju vid, och ni hade ju tydligen varit där sen halv tolv. Vi kom väl vid två sen spelade vi fotboll och gick en rundvandring för att hålla oss varma, för de va ju typ bara ni i en kö till tre dörrar.

Sen kom där ju fler och sen väl vid insläpp så smog ju alla in lätt på en hörna... Kändes som om man hade kunnat komma fem minuter innan insläpp och komma lägst fram. Vi kom längst fram men de va precis. så fattar vad du menar.
    Men Kb bör tänka på att införskaffa stängsel (korridor, ja du fattar) till de som köar, med plats för ett par stycken på bredden så ingen kan fuska, för de hatar jag... sist ja va på kb i förra året och såg Kashmir så var de exakt likadant... men kom ändå längst fram xD

Peace & Choklad

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Ja det var helt klart jobbigt då jag precis som Kent_91 var där med honom o 1 till jättetidigt o ändå fick vittna om att folk som kom 5 minuter innan hamnade framför dom som varit där i i alla fall över 1 timme. Man borde hålla ordning bättre som du säger, det ska inte vara så fuskigt som det ofta blir
    ND 2010!

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •