Sidan 11 av 18 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718 SistaSista
Resultat 151 till 165 av 256

Ämne: Uddevalla-Trollhättan

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    Jag var också i Liseberg 23/11 och det var klasser bättre. Jocke slängde ut en vit hatt som min bror fick tag på, skulle det kunna vara samma?

Själv stod jag med kamera i ena handen och mobil i andra så kunde inte fånga.

Asch, din bror har min hatt ! : /

Små svarta streck på ? [fanns ingen helvit att få tag på i nordstan]

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Ja, små svarta streck på. och nåt band som går runt.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Standard

Haha, fint sammanträffande : )

Men din bror får den, det är lugnt , kostade 50 spänn eller nåt ; >

Reg.datum
    May 2007

Standard

Själv blev jag grönare än hulken av avund, men har den iaf i huset.
    Länge leve kungen.
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Standard

Handla en i nordstan, och byt den mot din brors

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Bandet verkade trötta idag. Starlight-bussen stod fortfarande kvar precis utanför Scandichotellet klockan 14 idag.

Nån som vet om dom var ute nånstans igår? Svårt att tänka mig att dom gick ut i Trollhättan...men dom kanske gick ner till hotellbaren eller nåt...

Standard

Citat Ursprungligen postat av Stickan Visa inlägg
    Bandet verkade trötta idag. Starlight-bussen stod fortfarande kvar precis utanför Scandichotellet klockan 14 idag.

Nån som vet om dom var ute nånstans igår? Svårt att tänka mig att dom gick ut i Trollhättan...men dom kanske gick ner till hotellbaren eller nåt...
    Sammen med fire andre stod jeg og frøs ved bussen deres i går kveld, fra 22.30 til ca 23.20. Vi snakket flere ganger med en i crewet, som sa at de satt inne og drakk, men at de ville komme ut for å reise til hotellet (tror jeg det ble sagt). Etter nesten å ha frosset i hjel lurte gjengen seg ut mellom de to trailerne med utstyr, og inn i en minibuss :-p Så vi fikk bare vinke hejdå, og gå slukørede hjem... Sånn kan det gå!

Skjønner egentlig at de ville slippe innpåslitne fans etter først og ha svetta ut seg i en badstu av en gymsal, og deretter ta en vellfortjent fest. Så jeg følte meg litt dum ta jeg tusla tilbake til Hotellet...

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Socker05 Visa inlägg
    Sammen med fire andre stod jeg og frøs ved bussen deres i går kveld, fra 22.30 til ca 23.20. Vi snakket flere ganger med en i crewet, som sa at de satt inne og drakk, men at de ville komme ut for å reise til hotellet (tror jeg det ble sagt). Etter nesten å ha frosset i hjel lurte gjengen seg ut mellom de to trailerne med utstyr, og inn i en minibuss :-p Så vi fikk bare vinke hejdå, og gå slukørede hjem... Sånn kan det gå!

Skjønner egentlig at de ville slippe innpåslitne fans etter først og ha svetta ut seg i en badstu av en gymsal, og deretter ta en vellfortjent fest. Så jeg følte meg litt dum ta jeg tusla tilbake til Hotellet...
    Gick dom in i en mörkblå minibuss?
    Jag gick förbi hotellet onsdag kväll vid 20-tiden. Tyckte jag såg Jocke i framsätet med glasögon i en minibuss utanför hotellet...men jag tänkte aldrig att det var dom eftersom vad fan skulle dom göra i Trollhättan en dag före. Minibussen åkte precis när jag passerade, fick för mig att dom kanske bodde på ett annat hotell som heter Alberts som ligger några kilometer därifrån.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Stickan Visa inlägg
    Gick dom in i en mörkblå minibuss?
    Jag gick förbi hotellet onsdag kväll vid 20-tiden. Tyckte jag såg Jocke i framsätet med glasögon i en minibuss utanför hotellet...men jag tänkte aldrig att det var dom eftersom vad fan skulle dom göra i Trollhättan en dag före. Minibussen åkte precis när jag passerade, fick för mig att dom kanske bodde på ett annat hotell som heter Alberts som ligger några kilometer därifrån.
    Nei, den var sølvgrå...

Medlem
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Socker05 Visa inlägg
    Nei, den var sølvgrå...
    Alright, då var det nog inte dom...

Medlem Silversnows avatar
    Reg.datum
    Oct 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av [scrubs] Visa inlägg
    Silversnow, såg du oss ? Vita hattar ?
    Hmm, det tror jag inte. MEn jag hade iofs bara ögonen på scenen :P
    Citat Ursprungligen postat av [scrubs] Visa inlägg
    Enda problemet var att jag stod breve en tjej med dreads, och de var stenhårda . Jag fick inte de i ansiktet som tur är, dock fick mina kompisar det : >
    Oj, hoppas att det inte var jag! Mina är iofs. inte så hårda men det känns som att de är jävligt mycket i vägen även fast jag försöker hålla undan dem
    När ska jag lära mig att ingen är hel
    att allt är mer eller mindre trasigt

http://www.soundcloud.se/snow-drop

Standard

Hehe, du är dock inte blond ....?

: >
    Senast redigerat av [scrubs] den 2008-02-15 klockan 22:11.

Medlem Silversnows avatar
    Reg.datum
    Oct 2006

Standard

Nej det är jag inte Gud vad skönt, då var det inte jag
    När ska jag lära mig att ingen är hel
    att allt är mer eller mindre trasigt

http://www.soundcloud.se/snow-drop

Standard

Bra det, : ]

Men shit, revolt III var grym igår, insåg jag nu . filmade den igår, shit sicket drag !

Reg.datum
    May 2007

Standard

Om ni med vita hattarna stod nära scenen och på vänster sida såg jag er nog. Jag och min bror stod till höger.
    Länge leve kungen.

Sidan 11 av 18 FörstaFörsta ... 23456789101112131415161718 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •