Ja, små svarta streck på. och nåt band som går runt.
Haha, fint sammanträffande : )
Men din bror får den, det är lugnt , kostade 50 spänn eller nåt ; >
Själv blev jag grönare än hulken av avund, men har den iaf i huset.
Bandet verkade trötta idag. Starlight-bussen stod fortfarande kvar precis utanför Scandichotellet klockan 14 idag.
Nån som vet om dom var ute nånstans igår? Svårt att tänka mig att dom gick ut i Trollhättan...men dom kanske gick ner till hotellbaren eller nåt...
Sammen med fire andre stod jeg og frøs ved bussen deres i går kveld, fra 22.30 til ca 23.20. Vi snakket flere ganger med en i crewet, som sa at de satt inne og drakk, men at de ville komme ut for å reise til hotellet (tror jeg det ble sagt). Etter nesten å ha frosset i hjel lurte gjengen seg ut mellom de to trailerne med utstyr, og inn i en minibuss :-p Så vi fikk bare vinke hejdå, og gå slukørede hjem... Sånn kan det gå!
Skjønner egentlig at de ville slippe innpåslitne fans etter først og ha svetta ut seg i en badstu av en gymsal, og deretter ta en vellfortjent fest. Så jeg følte meg litt dum ta jeg tusla tilbake til Hotellet...
Gick dom in i en mörkblå minibuss?
Jag gick förbi hotellet onsdag kväll vid 20-tiden. Tyckte jag såg Jocke i framsätet med glasögon i en minibuss utanför hotellet...men jag tänkte aldrig att det var dom eftersom vad fan skulle dom göra i Trollhättan en dag före. Minibussen åkte precis när jag passerade, fick för mig att dom kanske bodde på ett annat hotell som heter Alberts som ligger några kilometer därifrån.
När ska jag lära mig att ingen är hel
att allt är mer eller mindre trasigt
http://www.soundcloud.se/snow-drop
Hehe, du är dock inte blond ....?
: >
Senast redigerat av [scrubs] den 2008-02-15 klockan 22:11.
Nej det är jag inteGud vad skönt, då var det inte jag
![]()
När ska jag lära mig att ingen är hel
att allt är mer eller mindre trasigt
http://www.soundcloud.se/snow-drop
Bra det, : ]
Men shit, revolt III var grym igår, insåg jag nu . filmade den igår, shit sicket drag !
Om ni med vita hattarna stod nära scenen och på vänster sida såg jag er nog. Jag och min bror stod till höger.