Jag ska gå i Trollhättan!![]()
Jag ska gå i Trollhättan!![]()
Bokningen till uddevalla var skum imorse. Jag var inlogad och försökte boka ståplats 09.01 men de var då slut så det blev sittplats... försökte ett par gånger till med samma resultat innan 09.30 då alla biljetter enligt ticnet var slut. Försökte sedan vid 11 tiden och då liksom nu var det inga problem att få ståplats. Någon som upplevde samma symptom?
biljettern till trollhättan fixade. tittade på en karta och trollhättan såg ut att ligga närmast göteborg![]()
trollhättan ligger ungefär lika nära som uddevalla.. är ju rövig väg till trollhätan, 1 filig 70-väg i princip.. till uddevalla är det E6a 110 typ.. så det går nog liak fort om itne snabbare till uddevalla.. har man otur till trollhättan hamnar man bakom en lastbil eller liknande och kan itne köra om..
själv ska jag gå i uddevalla.. och håller med, var kosntigt imorse, stå var slut direkt.. jag fick grymma sittplatser men ändå.. aja, jag är nöjd, har stått så det räcker till och blir över under höst-turnen..
Uddevalla ska jag på är det tänktHoppas det blir drag!
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
ÅÅåååååååh va less man blir på den himla data världen aså, kan bota sjukdomar med hjälp av datorer men inte kan man hålla koll på om de finns stå platser kvar, bokade 7 sittplatser i onödan.![]()
Ska gå i Trollhättan, men som någon tidigare skrev så var det problem imorse. Kl 9.40 var alla biljetter till Trollhättan och Uddevalla helt slut, och jag och min kompis bokade Skövde i ren desperation. Runt 11-tiden gick vi dock in igen och då fick vi ståplats i Trollhättan lätt som en plätt!
http://sarakarlsson.blogspot.com/
Japp.. så jag gick och var asförbannad jhela dagen eftersom jag hade SITTPLATS till agnebergshallen.. jag menar hallå hur B får det bli... MEn sen ordnade det sig för det gick att boka om
Däremot så, eftersom det var samma problem med trollhättan, bokade jag i berått mod två ståplatsbiljetter till Karlstad. Ligger en jävla bit bort fast jag är faktiskt sjukt sugen på det det är bara det att min kompis som jag skulle gå med verkar lite osäker. och om jag inte får med mig henne vet jag inte vad... :S
JAja, jag ska på KEnt igen i alla fall. och det räcker för mig![]()
När ska jag lära mig att ingen är hel
att allt är mer eller mindre trasigt
http://www.soundcloud.se/snow-drop
Sittplats är inte helt fel ibland.. fick rad 3 närmast scen.. är rätt bra, jag har alltid tidigare, i brist på ståplats, fått sitta typ längst bort.. men rad 3 närmast scen kan nog bli väldigt bra, slippa trängas o knö sig.. Ska bli skönt med lite omväxling
Nu visar uddevalla helt uppbokat på ticnet men det lär säkert bli lediga sittplatser efter den 6:e då outhämtade biljetter går till försäljning igen.
Senast redigerat av Orkney den 2007-12-04 klockan 22:15.
"Du fastnar perfekt i min polaroid"
Jag ska till Trollhättan.
Euhm hur kommer man till Älvhögsborg?
Om man går från stationen då..
"Getting old is not for sissies."