Sidan 2 av 18 FörstaFörsta 123456789101112 ... SistaSista
Resultat 16 till 30 av 256

Ämne: Uddevalla-Trollhättan

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag ska gå i Trollhättan!
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Smygare
    Reg.datum
    Jun 2003

Question skum ståplatsbokning

Bokningen till uddevalla var skum imorse. Jag var inlogad och försökte boka ståplats 09.01 men de var då slut så det blev sittplats... försökte ett par gånger till med samma resultat innan 09.30 då alla biljetter enligt ticnet var slut. Försökte sedan vid 11 tiden och då liksom nu var det inga problem att få ståplats. Någon som upplevde samma symptom?

Nybörjare Enzymers avatar
    Reg.datum
    Mar 2005

Standard

biljettern till trollhättan fixade. tittade på en karta och trollhättan såg ut att ligga närmast göteborg

Medlem Insektens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Orkney Visa inlägg
    Bokningen till uddevalla var skum imorse. Jag var inlogad och försökte boka ståplats 09.01 men de var då slut så det blev sittplats... försökte ett par gånger till med samma resultat innan 09.30 då alla biljetter enligt ticnet var slut. Försökte sedan vid 11 tiden och då liksom nu var det inga problem att få ståplats. Någon som upplevde samma symptom?
    Japp.
    Min kompis bokade(För Trollhättan) och ringde mig vid 9:20 imorse och sa att han bara lyckats få sittplats.
    Och nu när jag kommer hem så ser jag till min förvåning att det inte är några som helst problem att få ståplats.
    30 maj, 14 juli 2012.

Medlem patrik_zidanes avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

trollhättan ligger ungefär lika nära som uddevalla.. är ju rövig väg till trollhätan, 1 filig 70-väg i princip.. till uddevalla är det E6a 110 typ.. så det går nog liak fort om itne snabbare till uddevalla.. har man otur till trollhättan hamnar man bakom en lastbil eller liknande och kan itne köra om..

själv ska jag gå i uddevalla.. och håller med, var kosntigt imorse, stå var slut direkt.. jag fick grymma sittplatser men ändå.. aja, jag är nöjd, har stått så det räcker till och blir över under höst-turnen..

Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004

Standard

Uddevalla ska jag på är det tänkt Hoppas det blir drag!
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

Medlem Insektens avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Insekten Visa inlägg
    Japp.
    Min kompis bokade(För Trollhättan) och ringde mig vid 9:20 imorse och sa att han bara lyckats få sittplats.
    Och nu när jag kommer hem så ser jag till min förvåning att det inte är några som helst problem att få ståplats.

Nu har jag fixat STÅplatsbiljetter till kentkonserten i Trollhättan!
    Var inga problem att boka då kompisen inte betalat biljetterna än.
    Skam den som ger sig.hehe
    30 maj, 14 juli 2012.

Medlem DavidoOos avatar
    Reg.datum
    Nov 2007

Angry

ÅÅåååååååh va less man blir på den himla data världen aså, kan bota sjukdomar med hjälp av datorer men inte kan man hålla koll på om de finns stå platser kvar, bokade 7 sittplatser i onödan.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2003

Standard

Ska gå i Trollhättan, men som någon tidigare skrev så var det problem imorse. Kl 9.40 var alla biljetter till Trollhättan och Uddevalla helt slut, och jag och min kompis bokade Skövde i ren desperation. Runt 11-tiden gick vi dock in igen och då fick vi ståplats i Trollhättan lätt som en plätt!
    http://sarakarlsson.blogspot.com/

Medlem Silversnows avatar
    Reg.datum
    Oct 2006

Standard

Japp.. så jag gick och var asförbannad jhela dagen eftersom jag hade SITTPLATS till agnebergshallen.. jag menar hallå hur B får det bli... MEn sen ordnade det sig för det gick att boka om
    Däremot så, eftersom det var samma problem med trollhättan, bokade jag i berått mod två ståplatsbiljetter till Karlstad. Ligger en jävla bit bort fast jag är faktiskt sjukt sugen på det det är bara det att min kompis som jag skulle gå med verkar lite osäker. och om jag inte får med mig henne vet jag inte vad... :S
    JAja, jag ska på KEnt igen i alla fall. och det räcker för mig
    När ska jag lära mig att ingen är hel
    att allt är mer eller mindre trasigt

http://www.soundcloud.se/snow-drop

Medlem patrik_zidanes avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Sittplats är inte helt fel ibland.. fick rad 3 närmast scen.. är rätt bra, jag har alltid tidigare, i brist på ståplats, fått sitta typ längst bort.. men rad 3 närmast scen kan nog bli väldigt bra, slippa trängas o knö sig.. Ska bli skönt med lite omväxling

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Insekten Visa inlägg
    Japp.
    Nej, det verkar som om det var problem med ståplats på morgonen, pappa sa att han lyckades få tag i sittplats vid 9-tiden, men vid 14-tiden var det lätt att få tag på ståplats.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Medlem Andy_Js avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Jag bokade ståplats till Uddevalla idag, 2 biljetter =)
    I går bokade jag i Trollhättan, sittplatser.

Ville gärna gå på både Trollhättan & Uddevalla.. när de ändå är i krokarna och drar runt.

Ville gärna ha ståplats också =)

Smygare
    Reg.datum
    Jun 2003

Cool Uppbokat i UA

Nu visar uddevalla helt uppbokat på ticnet men det lär säkert bli lediga sittplatser efter den 6:e då outhämtade biljetter går till försäljning igen.
    Senast redigerat av Orkney den 2007-12-04 klockan 22:15.
    "Du fastnar perfekt i min polaroid"

Erfaren medlem 13_Maj_tjejens avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Jag ska till Trollhättan.
    Euhm hur kommer man till Älvhögsborg?
    Om man går från stationen då..
    "Getting old is not for sissies."

Sidan 2 av 18 FörstaFörsta 123456789101112 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen