Tusen tack för en grym turné!!
vi ses i vår!![]()
Tusen tack för en grym turné!!
vi ses i vår!![]()
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Tack som faaaan!!! Det har varit en helt grymt bra turné!
Tre helt olika upplevelser för min del (Helsingfors 5/11, Lund 6/12 och Köpenhamn 9/12).
Ljusshowen och backdropen kan väl aldrig ha varit bättre än i Helsingfors (den lokalen alltså, den hade ju möjligheter som sällan skådats för sånt…), stämningen och öset i den kokande grytan i Lund går väl till historien, och så det goa danska kalaset ikväll med tomtebloss i publiken och allt!
Flera av dom nya låtarna är ju riktigt feta live, härligt ös!
Jag är så nöjd också att ha prickat gamla favvisar som 10 minuter, En timme en minut, Innan allting tar slut - och så ikväll kom äntligen Gravitation..!
Särskilt tack för Nihilisten också!!
Sista spelningen var nog fasen den bästa, men sjukt nöjd är jag iaf med allt!
Vilken höst vi haft alltså..! Underbart med dessa spelningar på mindre ställen igen.
TACK & GOD JUL PÅ ER! Vila upp er nu - Så ökar vi igen till våren ;-)
Senast redigerat av Ridgekatten den 2007-12-10 klockan 11:44. Anledning: Hur f*n kunde jag glömma En timme en minut... Måste varit trötti inatt efter lovely Kph-avslutet... ;-)
Jag kan bara stämma in i kören och säga tack tack tack, för den här vändan. Vi ses igen i Växjö!![]()
Bli inte orolig om allting känns bra, det går snart över.
Ja, tack så hemskt mycket, Kent!
Den här hösten har varit den roligaste hösten i hela mitt liv, först fick jag chans att se er i Köpenhamn på exclusive album launch, det var helt magiskt och första gången jag såg er i hela mitt liv! Så det var nåt helt otroligt underbart... och efter det såg jag er i Helsinki, härlig turnépremiär där, och konserten 5/11, tack för att ni kommer hit till Finland också för att spela och gör mig och många andra finska människor glada, vad coola ni var när ni hade Finlands flagga med er hela tiden, i Stockholm också.Jag var där med min kompis, på 2 spelningar, 16/11 & 17/11, och det var grymt!! Skulle vilja resa och se er överallt men det är inte möjligt, tyvärr. Vill se er så många gånger som bara möjligt, ni är nåt så underbart att man blir beroende av er och saknar er såå, men vi ses i vår, och då ska ni komma hit till Vasa! =) Tack som fan, ni håller mig vid liv.
Tack, tack, tack som FAN för den här turnén!!! Var på spelningarna i sthlm, gbgx3 och lund...
Det är svårt att sätta fingret på vad som är bäst med er, NI är helt enkelt bara bäst!!!
Vi syns i februari igen...Man vet inte, det kanske kommer röda rosor då också...
...Svarta tysta tårar...
![]()
![]()
Jag får också passa på att tacka för denna höst-turné.
Om vi inte ses på Stockholms gator, ses vi till våren i någon av landsortens idrottshallar.
Jag gick också raka vägen in på forumet och registrerade mig bara för att kunna tacka för en otroligt bra konsert, plus en minst lika bra skiva i form av "Tillbaka till samtiden". Jag var och lyssnade i går i Köpenhamn och just de nya låtarna tyckte jag satt som en fläskläpp. "Columbus", "Generation Ex" och "Ensammast i Sverige" var så löjeväckande bra. Så fort jag skrivit klart det här blir det till att boka biljetter till Malmö-koncerten i Mars. Tusen, tusen tack!
/Christian
Takk for at dere kom til Oslo også, det var bare helt fantastisk! Låtlista var topp, og det samme var lysshowet, stemningen, dere... alt! Jeg fikk sett dere to ganger, og det var virkelig to lyspunkt i høstmørket.
Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...
Tack igen grabbar, fredagen på Lund var helt underbar och det märktes att ni hade jäkligt roligt med!
Vi syns till våren; Kristianstad och Malmö är bokat!
Tack! *stående ovation*
Lysshowen var något av det snyggaste jag sett.
Musiken var något av det bästa jag hört.
Detta var verkligen den ultimata liveupplevelsen.
Tack för det.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Tack så jättemycket! Såg förvisso bara 1 konsert, Lund 6/12, men det var helt underbart fantastiskt megabra.
tack för åtta fantastiska spelningar i stockholm, göteborg och lund
jag kommer aldrig glömma varken det eller allt annat ni gjort för mig
vi ses nästa år
förresten tack till alla trevliga människor också, amanda, veronica, carin, linnea, emma, jasse, tobias, pierre, tobbe, mica, sofia, julia, helena och alla andra som gjort det dubbelt så roligt att resa runt och se kent. tack!
Verkar som jag valde fel dagar i köpenhamn. Lätt på topp tre listan över de bästa låtlistorna under turnén. Var 6/12 i Lund och 8/12 i Köpenhamn. På förhand så hoppades jag allra mest på gravitation och nihilisten av de låtar som varit på avbytarbänken.. Fick inte uppleva någon av dem.
Men ändå, riktigt grymma konserter! Kan bara hålla med tidigare talare om allt att de sagt..
TACK!
Ni lyste upp min höst, grabbar.
Inget band idag kan mäta sig med er.
Tick tack.