Sidan 1 av 4 1234 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 51

Ämne: Tack kent för den här gången!

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard Tack kent för den här gången!

Jag måste bara tacka er för en sjukt fantastisk turné!
    Nu såg jag bara er i Lund och Köpenhamn, men det var så grymt bra så jag kan inte tänka mig att det varit sämre.

Ni är helt fantastiska på scen, allihop. Tack för att ni "svarar" oss när vi pekar, gör hjärtan, ibland när vi säger nånting och allting. Det gör verkligen köandet i flera långa timmar helt värt det.
    Tack för att ni ger allt ni har.

Jag kan skriva hur mycket som helst, verkligen, men jag borde inte göra det. Men iallafall, det finns inga som kan mäta sig mer er någonsin.
    Denna turnén var det bästa jag varit med om i hela mitt liv och jag tror att många håller med om det.

Så alltså. TACK!
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem tobbe non stops avatar
    Reg.datum
    Apr 2002

Standard

kan bara instämma. tack för den här turnén eller omgången av turnén, det har varit underbart. bra inititiativ med en tacktråd så här när det snart är slut för den här vändan. så kan alla som vill tacka bandet och visa sin uppskattning för de här spelningarna
    "We didn't invent goth, we just play emotional music"
    robert smith
    "Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"

Smygare
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Var tvungen att registrera mig här bara för att kunna säga:

Tack!

Ni var grymma igår.

Medlem HIMightys avatar
    Reg.datum
    Oct 2003

Standard

Jaa, tack & hej & god jul & vi ses igen!
    It's like we weren't made for this world
    though I wouldn't really want to meet someone who was

Erfaren medlem theonetoblames avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

tack kent - det var grymt!
    http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se

har du tänkt på att vi nästan
    aldrig lyfter vår blick från
    marken mot den svarta rymden
    ovanför molnen?

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Tack för den hlet sanslöst underbara konserten i Köpenhamn igår (8/12) Min första konsert med er men inte den sista. FYfan vad bra ni var! Grymt (:
    ND 2010!

Smygare
    Reg.datum
    Dec 2007

Standard

Tack så mycket. Mer kan jag inte säga, orden finns inte. Ni var fantastiska i Köbenhavn igår. Vi syns 23/3 i Malmö. Puss och God Jul.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

"Ni håller oss vid liv"

Standard

"Ni håller oss vid liv"
    "Kent live 2007 er som en rus. Jeg burde nok ikke ha kjørt hjem."

Medlem frippe99s avatar
    Reg.datum
    Mar 2004

Standard

Tack för en sjukt bra låtlista och underbara konserter med en fantastik ljusshow. Vi ses i vår!

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Jeg vil også få benytte anledningen til å takke (dette kan bli langt).
    Det er over en uke siden jeg så dere i Oslo, men jeg sliter fortsatt med å bearbeide antiklimakset (det var min første Kent-konsert). Nå bruker jeg mye av min energi på å finne ut hvordan jeg skal få med meg på en konsert til. Men jeg har ingen å reise med og alle billettene er snart utsolgt. Jeg kommer til å ha vondt helt til turnéen er avsluttet og alle sjansene -virkelig- er borte.
    I tillegg til å ha opplevd den sterkeste musikalske rusen noen sinne har jeg også gjenoppdaget eldre Kent-album.
    Fy faen dere er så bra. Livet blir aldri det samme.

Hvis noen i Kent leser denne tråden så: Takktakktakktakktakktakk og god jul

Standard

Vill också säga ett stort TACK!! Gillade verkligen det här med små-spelningar! Tack, ser verkligen fram emot vårturnen nu också!

Standard

Tack!
    För en otroligt bra turnéhöst, var på 4st konserter varav 3 st själv då jag tyvärr inte har några kompisar som bor kvar i landet med musiksmak.
    Har även haft ett rätt kass år allmänt och detta lyfte verkligen upp mig och gjorde mig gladare än jag varit på mycket länge. Så återigen Tack så otroligt mycket för allt.

Inte nog med att ni spelar otroligt bra låtar så gör ni allting så himla snyggt, all ljus och lasershow var helt magisk och bakrundsvideorna var oxå väldigt bra.
    Kan tänka tillbaka på någon av konserterna medan jag lyssnar på era skivor och få gåshud och bli helt lycklig.

Finns inget annat band som er, ni betyder oehört mycket för mig och för alla andra fans.
    Fortsätt så länge så kan jag se fram emot framtiden med lite förhoppningar iaf=)

Tack.
    If only my auntie had bollocks she´d be my uncle...

Medlem Fannys avatar
    Reg.datum
    Oct 2002

Standard

tack för de fem spelningar jag sett med er denna höst, vi ses på fem till i vår!
    ser fram emot det till tusen, det gör det lättare att överleva den långa, kalla vintern.

Medlem allezs avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Tack för de tre konserter jag såg. Fantastiska alla tre. Och då ska folk veta att jag mer eller mindre sågat nya skivan rakt igenom.

Helgen i Sthlm var nog hela denna höstens höjdpunkt (tillsammans med Sm-guldet), och att Jocke tilltalade mig i Göteborg kommer jag minnas länge.

Tack som fan!

Sidan 1 av 4 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •