För att han klarar av att spela ett och samma komp i 8 minuter (9 minuter på konsert).
Felfritt och svinigt bra (syfftar på konserten, lite svårt att spela fel när man spelar in en skiva)
-Applåder-!!!
För att han klarar av att spela ett och samma komp i 8 minuter (9 minuter på konsert).
Felfritt och svinigt bra (syfftar på konserten, lite svårt att spela fel när man spelar in en skiva)
-Applåder-!!!
Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Markus får applåder för att han är så charmig när han sitter och sjunger med i låtarna (:
Senast redigerat av Detärbarasakermanser den 2007-12-11 klockan 09:33.
Markus får alltid applåder av mig för han är en sådan snygging.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Applåder till Markus, visst är han duktig. Men det är även alla andra i bandet och vänner som medverkar, så inte tycker jag att denna tråd är berättigad. Bättre att skriva ett brev där man förklarar hur bra man tycker alla är.
hallå andreas bovin då? mest underskattad i kent.
fast markus är säkert bra hand med, kan inget om att spela trummor etc så vet inte vad en bra trummis är
asså va fan sa inte martin sköld nyss att de inte är trummaskin i ensammast i sverige? asså å sitta nere å kompa nere i källaren lr nåt är i vilket fall enklare än å sitta inför hela annexet eller va fan de nu ä med eller utan nån jävla metronom i örat
Applåder till Markus!
Jag orkar inte ens spela samma komp i en halv minut, men och så är jag svag och väldigt otränad också, hehe. Men det är ju klart, dom andvänder ju trummaskin också.
Senast redigerat av Sirbestonen den 2007-12-11 klockan 19:25.
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken