Jag har en kompis som bor i Oslo och jag tänkte hälsa på honom när kent spelare i Norge så någon som vet vilket ställe som är närmast Oslo?
MVH Max
Jag har en kompis som bor i Oslo och jag tänkte hälsa på honom när kent spelare i Norge så någon som vet vilket ställe som är närmast Oslo?
MVH Max
Kent konserter: 13
Jag är ett forumtroll!
Jocke jag vill ha din röda jacka!
Av sommerkonsertene er Tønsberg nærmest.![]()
Jag känner en sån lättnad när musiken går på igen
musik non stop till slut
Ja, inte är det väl Tromsö i alla fall...grymt att dom ska spela så långt upp.
Undra om Harri hakar på dit upp, torskfisket ska ju vara bra där uppe...
Grymt att se konsert där uppe i ljuset en sen sommarkväll i den naturen. Nästan så man skulle försöka hitta nåt billigt flyg.
Kents nordligaste spelning...?
Tackar så mycket![]()
Jag är ett forumtroll!
Jeg bor i tønsberg og ble selvsagt sinnsykt glad når jeg så kent gutta komme til min hjemby! Har hus! Plass nok! Bare å komme! Blir fantastiskt!
Kan bare anbefale alle å dra på Slottsfjell festivalen. Er i Tønsberg, 10 mil sør for Oslo. Gode buss og tog-forbindelser. Er en kjempebra festival på historisk grunn. Kapasitet ca. 8000. I år varer den tre dager, og for dere svensker kan jeg nevne at Lars Winnerbäck også kommer, for program se: http://www.slottsfjellfestival.no/
NB! Bare noen få artister er booked ennå, totalt snakker vi om ca. 70 band på tre dager.
Ja, om man skulle ta och fixa sig en biljett till Tönsberg eller Kristiansand då![]()
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Någon som vet vad en biljette kosstar?
Jag är ett forumtroll!
Tenkte bare å si at for dere som er mest interessert i Kent, så blir det lagt ut dagspass senere, følg med på hjemmesiden, http://www.slottsfjellfestival.no/pages/nor/9-billetter
Disse kommer antageligvis til å ligge på ca. 500-600,-
Men som sagt tidligere, det kommer mye annet bra dit også, og festivalen pleier å ha en relativ høy andel artister fra "søta bror"![]()