Klart kent tar hem minst 2 Rockbjörnar!
Klart kent tar hem minst 2 Rockbjörnar!
(mimmi77 med ny tillfällig profil)
F*n va sur jag blev när jag såg att Rockbjörnen inte skulle sändas i tv.
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
Är det ingen som vet varför TV7 inte visar galan när den nu ändå den ska sändas på nätet?
Det är som om SVT skulle ha en SVT-gala men inte visa den på tv!
för att aftonbladet är rent j**la dumma i huvudet : )
Senast redigerat av crapper den 2008-01-23 klockan 21:36.
YAAAY årets bästa album !!! Det förtjänar dom,Och vilken fin hälsning dom skickade
GRATTIS KENT!!!!!
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
Hur fan kan vi förlora i rockbjörnen när vi kör över exakt samma artister på Grammis galan trots att de andra artisterna fick mer av juryn så vann vi ändå.
Vi förlorade i årets grupp som gick till Sahara Hot Nights. Som vi krossade på Grammis galan trots att de hade starkare jury stöd.
Sen årets live akt förlorade vi till The Ark. Fattar inte det heller när det var "folket" som rösstade. Jag och flera andra jag känner röstade fem gånger! Jag såg The Ark gratis på Malmö festivalen och jag såg Kent i Lund och Kent ägde deras dåliga live framträdamde
Sisst den ända som vi borde kunna losa mot är Lar Winnerbäck som är ganska bra och har en hel del fans. Men som vi också krossade på Grammis galan.
Ja man får väl säga "grattis" till Årets Skiva antar jag. Just nu känner jag mig sjukt bitter. Tur att Kent lirar i Norge och ignorerar A-bladet som återigen har visat att de är Sveriges sämsta tidning/arangör/e.t.c.
Avgå ALLA
Kent konserter: 13
Jag är ett forumtroll!
Jocke jag vill ha din röda jacka!
Personligen får jag inga priser så jag tycker att det är bättre att skriva Kent förlorade/Kent fick inget pris för... än att "vi" inte fick nåt pris. Har vi bandmedlemmar som skrivit i denna tråd eller?
Nej jag tycker att det är bättre att skriva VI eftersom jag är ett Kent fan och blev jävligt sur när vi/de inte fick några priser. Blev riktigt lack. Som med MFF är det inte vi och de utan det är ett VI och så är det för mig med Kent!
Kent konserter: 13
Jag är ett forumtroll!
Jocke jag vill ha din röda jacka!