Vad tycker du om Mannen i den vita hatten (16 år senare), och vad tycker du den handlar om `?
Vad tycker du om Mannen i den vita hatten (16 år senare), och vad tycker du den handlar om `?
Hej, jag älskar kent. Hejdå.
Den handlar om någon som ser tillbaka på sitt liv (16 år senare). Att mycket som är på ett sätt när man tar studenten är på ett helt annat sätt när man har blivit vuxen. Tror jag i alla fall.
"VM i att hålla färgen
tyck synd om mig, jag är ensamast i Sverige"
Kan hålla med dig om att den passar till studenten och dess alla minnen och vemodigheter...men så speciell är den inte...
jag tycker den handlar om en människa som går i skolan (möjlgtvis sista året). Döden pratar med henne(personen) (jag kan få dig när du vill) och hon mår antagligen inte bra. tillslut tar hon självmord..
bästa låten evah och alla som kallar den överskattad kan ju
Jag tror också att den handlar om någon som tar studenten.
Den vita hatten syftar väl på en studentmössa...
Du kan vara livrädd för att leva, dödsrädd för att dö.
Det som är säkert är att du kommer dö, så ta chansen att leva, du har inget att förlora.
Låten handlar om Jockes ungdomsår när han tar studenten, för då var han riktigt kär i tjej. Mannen i vita hatten = betyder menat jocke som står med sin vita hatt på studenten.
Nej, låten handlar förmodligen om någon (Jocke själv?) 16 år efter studenten, dvs då han är 34 eller 35 år (2005 när låten skrevs). Han ser antagligen tillbaka på livet.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
det står lixom i boken om man läser den , står även på hemsidan nånstans
Då får ni läxa upp mig också för jag tycker definitivt inte att det är världshistoriens bästa låt.
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen