för mig handlar inte de här böckerna om s/m för mig handlar det här om en sjuk man och en ung kvinna som blir kär i en sjuk man. Men vad vet jag...har bara läst 1 och 1/2 bok än så länge. Jag kan ju rekommendera dig att läsa dom INNAN du bildar dig en klar uppfattning
hur tragisk barndom han än haft och hur mycket "kärlek" hon än botar honom med så är det han gör mot henne/utsätter henne för ändå inte ok.
jag vet jag vet....det är en BOK men det sorgliga är att den här typen av män och kvinnor existerar och i verkligheten så antingen åker mannen i fängelse eller så dör kvinnan. Men skriver man en bok om en sådan man då blir han plötsligt en sex symbol...som sagt...jag är ÄCKLAD.
Och Laila. under en väldigt kort period (i ett annat liv) så provade jag på s/m livet som dominatrix på ett ställe i malmö. Jag vet vad det handlar om men det är skillnad på frivillighet och att bli känslomässigt indraget i något som man inte vill. Jag njöt inte speciellt mycket av att förnedra/piska män men heyyyy...pengar är pengar. Ägarinnan till klubben tyckte jag hade en naturlig fallenhet för det och jag blev snabbt populär MEN valde att sluta innan min tro på det manliga släktet var helt krossat![]()