Kommer inte månförmörkelsen kommer jag känna mig lite som: http://www.youtube.com/watch?v=bCDIt50hRDs
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Jag ska lätt kolla. Om jag kommer ihåg det då.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Senast redigerat av utomjording den 2008-02-13 klockan 18:05.
Låt dom komma nu
Jag ska kolla!
Har bara sett solförmörkelse förut och det var ganska häftigt.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Har sett delar av solförmörkelser och nån hel månförmörkelse innan om jag inte minns fel. Minns att vi hade sotat glas när det var solförmörkelse.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
1999 inträffade en total solförmörkelse, och i Sverige skulle upp till 80 procent av solen förmörkas. Jag förberedde mig med speciella solglasögon och svetsglas, men självklart täcktes himlen av moln. Snacka om antiklimax.
Senaste totala solförmörkelsen i Sverige inträffade 1954. Och med tanke på att nästa gång solen förmörkas totalt för oss i Sverige dröjer till 2126 funderar jag på att åka utomlands och kolla på en förmörkelse någon gång. Det är ju enda chansen.
Låt dom komma nu
Tur som fan att det är lov! Hahaha. Annars skulle vi säkert haft nån himla extrainsatt lektion med skolan för att gå ut och titta.. Rymdgymnasiet for life !![]()