Sidan 2 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 161

Ämne: Kesäkiertue 2008

  1. #16
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av aniz Visa inlägg
    En tiedä, miten hommat on vaihtuneet vuodesta 2003, mutta ei sillon ainakaan lippujen ostaminen aivan ylivoimaista ollut. Soitin sinne, lähetin rahat pankin kautta swift(?)-koodin keinoin ja liput tuli noudettaviksi postiin. Vähän jänskätti, mutta hyvin kaikki sujui ja liput tuli perille.

    Hölmöhän tämä systeemi on, kun Ticnet on ymmärtääkseni nykyään samaa pohjoismaista lafkaa kuin Lippupalvelu. Joidenkin isojen kansainvälisten artistien keikoille muihin Pohjoismaihin pystyy ostamaan liput suoraan Lippupalvelun kautta. Toisaalta jos on luottokortti, pitäisi liput pystyä ostamaan Suomesta käsin netin kautta (tai näin homma toimii ainakin Tanskaan päin...).
    Kyllä mä ostin Malmön pääsiäiskeikoille pari viikkoa sitten liput luottokortilla ticnetistä ihan sujuvasti mut tänään se jostain syystä ei vaan onnistunu. En tiiä miks... Mut sain kyl kesäkeikkalipun muuta kautta onneks

  2. #17
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Jesss, liput Eskilstunaan, vihdoinkin pääsee sinne katsomaan mistä herrat on kotosin.

  3. #18
    Nybörjare Kirvashs avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    53

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Jesss, liput Eskilstunaan, vihdoinkin pääsee sinne katsomaan mistä herrat on kotosin.
    Murr!! Tahtoo mukaan.... No. Jos menet jatkoille (taas), saat kyllä sanoa Martinille että kirjoittaa paperille "<3 Laura" ja pitää sitä edessänsä kun otat siitä kuvan ja mailaat mulle *elättelee toivoa*

    Vad som än har gjort mig elak, feg
    Vad som än har hänt, är allt mitt fel
    Vad som än har gjort dig vänlig, ren
    Allting är försent



    28/10/16 Hartwall Areena, Helsingfors
    26/6/12 Garden Party, Helsingfors
    07/03/10 Hartwall Areena, Helsingfors
    01/02/08 Ishallet, Vasa
    04/11/07 Kulturhuset, Helsingfors
    16/05/02 Tavastia, Helsingfors

  4. #19
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kirvash Visa inlägg
    Murr!! Tahtoo mukaan.... No. Jos menet jatkoille (taas), saat kyllä sanoa Martinille että kirjoittaa paperille "<3 Laura" ja pitää sitä edessänsä kun otat siitä kuvan ja mailaat mulle *elättelee toivoa*
    Pitää muistaa ottaa paperia ja kynä sitten mukaan jatkoille, jos vaikka törmäisin niihin jo Malmöössä. (; Ja haluun että Jocke piirtää mulle jotain.

  5. #20
    Nybörjare Kirvashs avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    53

    Standard

    No siinä tapauksessa Martin voipi kirjoittaa mulle ihan kirjeen. Tai vaikka soittaa! Voin nauhoittaa sen jos tiedän about monelta soitto tulee. Sehän voi tietty soittaa sitten sun kännykästä, ei sen omasta kannata, jos ei ole salattu numero niin se saa sitten oman vainoajan Ihanaa välillä päästä leikkimään "hullua fania", kaiken tän äitiyden ja rutiinien keskellä.

    Mutta jos menet joo jatkoille niin yritä napata kuva siitä, josset kehtaa/halua kysyä että voinko kuvata. Olisin ikikiitollinen <3

    Vad som än har gjort mig elak, feg
    Vad som än har hänt, är allt mitt fel
    Vad som än har gjort dig vänlig, ren
    Allting är försent



    28/10/16 Hartwall Areena, Helsingfors
    26/6/12 Garden Party, Helsingfors
    07/03/10 Hartwall Areena, Helsingfors
    01/02/08 Ishallet, Vasa
    04/11/07 Kulturhuset, Helsingfors
    16/05/02 Tavastia, Helsingfors

  6. #21
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Pitää muistaa ottaa paperia ja kynä sitten mukaan jatkoille, jos vaikka törmäisin niihin jo Malmöössä. (; Ja haluun että Jocke piirtää mulle jotain.
    Mitähän muuta me tarvitaan jatkoille mukaan? Aivot narikkaan? Oon siis lähössä Kentinan mukaan Malmöön ja E-tunaan

  7. #22
    Nybörjare Kirvashs avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    53

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Mitähän muuta me tarvitaan jatkoille mukaan? Aivot narikkaan? Oon siis lähössä Kentinan mukaan Malmöön ja E-tunaan
    Käsiraudat ja kamera?

    Vad som än har gjort mig elak, feg
    Vad som än har hänt, är allt mitt fel
    Vad som än har gjort dig vänlig, ren
    Allting är försent



    28/10/16 Hartwall Areena, Helsingfors
    26/6/12 Garden Party, Helsingfors
    07/03/10 Hartwall Areena, Helsingfors
    01/02/08 Ishallet, Vasa
    04/11/07 Kulturhuset, Helsingfors
    16/05/02 Tavastia, Helsingfors

  8. #23
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kirvash Visa inlägg
    Käsiraudat ja kamera?
    Jocke-raukka.

  9. #24
    Nybörjare Kirvashs avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    53

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Jocke-raukka.
    ...mielesi tekisi kuitenkin... Voihan damn. Oishan se kyllä mukavaa olla jatkoilla poikien kanssa... Mutta kuten jo aiemminkin totesin, olisi kotiin orientoituminen huomattavasti vaikeampaa. Ymmärrän että ihan ihmisiä nekin on, ei mitään ylijumalia, mutta onhan ne kuitenkin Kent. Ei siis ainakaan mulle ihan mitä tahansa "tavallisia" kadun tallaajia.

    Vielä en ole lippujani minnekään lunastanut, ehkä on fiksuinta että ei mitään hankikaan, kun on tuo polvileikkaus ajoittumassa alkukesän tienoille ja siitä toipuminen on joitain kuukausia. Minä, Ruisrockissa keppien kanssa ja polvi paketissa? Ei ikinä. Enkä mä tiedä onko siellä edes mitään "vammaispaikkoja", niinkuin Tuskassa on, pääsee rampeille miksaajien viereen. Ja sekin on lähinnä pyörätuolisille. Plus että olisin koko ajan tosi vahvoilla lääkkeillä liikkeellä, niin ei senkään puolesta. Voihan itku. Pakko se on järjellä ajatella. No, parin vuoden kuluttua sitten kun lähtevät taas rundille. Ja sellainen olisi sitten parasta tulla Mutta te, lipulliset: nauttikaa! Niin, ja mä odotan sitten sitä soittoa Mälmösta Kentina tai sitten sähköpostia. Ja kyllä niitä rautoja voi Martiniinkin käyttää. Hauskaa Mälmööta teille

    Vad som än har gjort mig elak, feg
    Vad som än har hänt, är allt mitt fel
    Vad som än har gjort dig vänlig, ren
    Allting är försent



    28/10/16 Hartwall Areena, Helsingfors
    26/6/12 Garden Party, Helsingfors
    07/03/10 Hartwall Areena, Helsingfors
    01/02/08 Ishallet, Vasa
    04/11/07 Kulturhuset, Helsingfors
    16/05/02 Tavastia, Helsingfors

  10. #25
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Ööh, ehkä parasta että en ala kyselemään käsiraudoista..

    Ruisrockissa on myös ollut ainakin jonkun lavan edessä sellainen ramppi, mutta voisin kuvitella että keppien kanssa festarialue itsessään olis aika epämukava. Ja siihen vielä päälle humalaiset ihmiset, jotka ei hirveesti kato ketä tönivät.

    Uusimmassa Soundissa on muuten Samin haastattelu.

  11. #26
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Olis kiva jutella, mutta ettei ruveta täällä Kesäkiertue 2008 -topikissa ihan off topikiksi niin sait juuri yksityisviestiä siitä meidän aiheesta, Kirvash.

    Toi Samin haastattelu oli ihana, kuten Sanna sanoi, tuntui ihan kuin juttelisi Samin kanssa, ja se puhuu ihan just noin kuin siihen lehteen oli kirjotettu. (:
    Senast redigerat av Kentina den 2008-02-24 klockan 09:17.

  12. #27
    Nybörjare Kirvashs avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    53

    Standard

    Joo, en mä kyllä festareille ole osallistumassa. Jää laihaksi mun Kent anti tulevalta kesältä. No mutta Kentina, homma on silti hoidossa. Jotain nannaa vaikken itse pääse mukaan Malmööhön

    Pitää tuo Soundi jostain metsästää, taidanpa käväistä niiden nettisaitilla tutkailemassa jos siellä jotain olisi haastattelusta. Ja sitten lehtipisteeseen huomenissa.

    Vad som än har gjort mig elak, feg
    Vad som än har hänt, är allt mitt fel
    Vad som än har gjort dig vänlig, ren
    Allting är försent



    28/10/16 Hartwall Areena, Helsingfors
    26/6/12 Garden Party, Helsingfors
    07/03/10 Hartwall Areena, Helsingfors
    01/02/08 Ishallet, Vasa
    04/11/07 Kulturhuset, Helsingfors
    16/05/02 Tavastia, Helsingfors

  13. #28
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Olis kiva jutella, mutta ettei ruveta täällä Kesäkiertue 2008 -topikissa ihan off topikiksi niin sait juuri yksityisviestiä siitä meidän aiheesta, Kirvash.

    Toi Samin haastattelu oli ihana, kuten Sanna sanoi, tuntui ihan kuin juttelisi Samin kanssa, ja se puhuu ihan just noin kuin siihen lehteen oli kirjotettu. (:
    Se Samin haastattelu oli aivan ihana oikeesti Päivän pelastus todellakin; kantsii ostaa se lehti ja nauttia... Ja siinä sivussa voi lusmuta työnteosta...

    The Ark esiintyy Ruisrokissa myös. Toivottavasti samana päivänä kun Kent Onkohan Olalla parta vielä kesällä? Parta ei varmaan ainakaan vähennä hikoilua...

  14. #29
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Joo, siitä haastattelusta tuli tosi hyvälle tuulelle.

    Mitämitä..? Ruisrockiin siis oikeesti pakko päästä.. Toivottavasti siellä on myös paljon hyviä suomalaisia bändejä, ettei vaan Kent ja Ark. Ihanaa, olin jo varautunu siihen että Arkia ei Suomessa näy ennen ku seuraavan levyn myötä vasta joskus iäisyyksien päästä. Taitaa pojat ihan oikeesti tykätä soittaa täällä Suomessa

  15. #30
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Joo, siitä haastattelusta tuli tosi hyvälle tuulelle.

    Mitämitä..? Ruisrockiin siis oikeesti pakko päästä.. Toivottavasti siellä on myös paljon hyviä suomalaisia bändejä, ettei vaan Kent ja Ark. Ihanaa, olin jo varautunu siihen että Arkia ei Suomessa näy ennen ku seuraavan levyn myötä vasta joskus iäisyyksien päästä. Taitaa pojat ihan oikeesti tykätä soittaa täällä Suomessa
    Arkilla on kesällä vaan kaks keikkaa, toinen on Sundsvallissa 4.7. Eli kyllä kai ne Suomesta tykkää

    Voi kun ois jo pääsiäinen... ei malta oottaa Malmön keikkoja!

Sidan 2 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •