Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 161

Ämne: Kesäkiertue 2008

  1. #31

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Jesss, liput Eskilstunaan, vihdoinkin pääsee sinne katsomaan mistä herrat on kotosin.
    Saako udella, että miten ostit lipun? Minä kun olen ehkäkentiestoivottavasti Tukholman keikalle menossa, mutta kun eivät myy internetin kautta muualle kuin Ruotsiin. Huomenna pitää sitten soitella ticnettiin, toivottavasti ei tule kalliimpi puhelu kuin lippu

  2. #32
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nevi Visa inlägg
    Saako udella, että miten ostit lipun? Minä kun olen ehkäkentiestoivottavasti Tukholman keikalle menossa, mutta kun eivät myy internetin kautta muualle kuin Ruotsiin. Huomenna pitää sitten soitella ticnettiin, toivottavasti ei tule kalliimpi puhelu kuin lippu
    Ruotsalainen kaveri varas netissä mulle ja kamuille ja se menee hakemaan ne huomenna. (:

  3. #33

    Standard

    Ah, miksei minulla ole ruotsalaisia kavereita? : D Mutta kiitos vastauksesta ^_^ Lippupalvelukaan ei voinut auttaa, mutta puhelin siis käyttöön (jahka vain pääsisin eroon yskästä, niin kuulisivat jotain puheestani).

  4. #34

    Standard

    Ruisrockin koko ohjelmisto julkistetaan ma 3.3, niille joita kiinnostaa

    Hieman OT:tä taas vaihteeksi, satuin kuuntelemaan sisuradion Mäntysoopa shown pari viikkoa sitten ja Harrihan se siellä vieraana, oli niin kiva kuulla taas sen ääntä. Onko kukaan kuullut ohjelman muita jaksoja, nettisivuja vilkuilin ja on tainnut olla Harri vieraana lähes jokaisessa jaksossa. Olisi mielenkiintoista tietää onko ohjelmassa joskus tullut kent puheeksi?

  5. #35
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av MarjaK Visa inlägg
    Ruisrockin koko ohjelmisto julkistetaan ma 3.3, niille joita kiinnostaa

    Hieman OT:tä taas vaihteeksi, satuin kuuntelemaan sisuradion Mäntysoopa shown pari viikkoa sitten ja Harrihan se siellä vieraana, oli niin kiva kuulla taas sen ääntä. Onko kukaan kuullut ohjelman muita jaksoja, nettisivuja vilkuilin ja on tainnut olla Harri vieraana lähes jokaisessa jaksossa. Olisi mielenkiintoista tietää onko ohjelmassa joskus tullut kent puheeksi?
    Mitäs se Harri siellä jutteli? Pitääkin mennä Sisuradion sivuille kattomaan että millon tätä ohjelmaa vois kuunnella...

  6. #36
    Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Göteborg, Sverige.
    Inlägg
    53

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Voi kun ois jo pääsiäinen... ei malta oottaa Malmön keikkoja!
    No älä! Lasken vaan päiviä siihen viikonloppuun, jolloin Kent räjäyttää Malmön!

    Määh, en vieläkään oo saanu aikaseks ostaa sitä Soundia, jossa on Samin haastattelu... Tänään täytyy hankkia se lehti. Ehkä piristyn sitä kotimatkalla lueskellessa ja jaksan jatkaa muuttokuormien kantamista...

  7. #37
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nevi Visa inlägg
    Ah, miksei minulla ole ruotsalaisia kavereita? : D Mutta kiitos vastauksesta ^_^ Lippupalvelukaan ei voinut auttaa, mutta puhelin siis käyttöön (jahka vain pääsisin eroon yskästä, niin kuulisivat jotain puheestani).
    Kyllä ne sulle lipun/liput hoitaa jos soitat Ticnetiin. (:

    Kuinkas monta päivää sinne Malmööseen onkaan jäljellä? 25? Ja sinne taitaa lähteä joukko muitakin suomalaisia kuin vaan mä, Sanna ja Jenna? (:

  8. #38
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Kyllä ne sulle lipun/liput hoitaa jos soitat Ticnetiin. (:

    Kuinkas monta päivää sinne Malmööseen onkaan jäljellä? 25? Ja sinne taitaa lähteä joukko muitakin suomalaisia kuin vaan mä, Sanna ja Jenna? (:
    Suomiliput vaan heilumaan

  9. #39

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Mitäs se Harri siellä jutteli? Pitääkin mennä Sisuradion sivuille kattomaan että millon tätä ohjelmaa vois kuunnella...
    Tässä olis linkkiä: http://stage3.sr.se/cgi-bin/Sisuradi...ProgramID=2979
    Toivottavasti toimii... siellä on pieniä klippejä vanhoista ohjelmista (shown menneitä kohdassa), mm. tuossa "10 käskyä ruotsinsuomalaisille" Harri selittää miten kuuluu lausua suomenkielinen nimi kun menee käymään lääkärissä

  10. #40
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av MarjaK Visa inlägg
    Tässä olis linkkiä: http://stage3.sr.se/cgi-bin/Sisuradi...ProgramID=2979
    Toivottavasti toimii... siellä on pieniä klippejä vanhoista ohjelmista (shown menneitä kohdassa), mm. tuossa "10 käskyä ruotsinsuomalaisille" Harri selittää miten kuuluu lausua suomenkielinen nimi kun menee käymään lääkärissä
    Kunhan tää loputtomalta tuntuva työpäivä loppuu ja pääsen kotiin ni pitääkin kuunnella Harria!

  11. #41

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Kyllä ne sulle lipun/liput hoitaa jos soitat Ticnetiin. (:
    Niin hoitivatkin ^___^ Vähän lisähintaa tuli mutta noh, hyvästä kannattaa maksaa.

  12. #42
    Smygare
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    FIN
    Inlägg
    4

    Standard

    Juu, minä olen ainakin lähdössä kummallekin Malmön keikalle! Jipii.

  13. #43
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nevi Visa inlägg
    Niin hoitivatkin ^___^ Vähän lisähintaa tuli mutta noh, hyvästä kannattaa maksaa.
    Ihan mielenkiinnosta vaan kysäsen että paljon tuli maksamaan ekstraa?

  14. #44

    Standard

    200 SEK. Juuri olen lähdössä maksamaan ja sitten vain odotellaan (:

  15. #45
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nevi Visa inlägg
    200 SEK. Juuri olen lähdössä maksamaan ja sitten vain odotellaan (:
    200 kruunua ekstraa per lippu vai yhteensä?

Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 1234567891011 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •