på stadion trodde jag att dom skuille lägga av på hultsfred ´06 trodde jag att dom ska lägga av i höstas trodde jag att dom skulle lägga av
alla kommer alltid tro att dom ska lägga av
på stadion trodde jag att dom skuille lägga av på hultsfred ´06 trodde jag att dom ska lägga av i höstas trodde jag att dom skulle lägga av
alla kommer alltid tro att dom ska lägga av
jag är också jävligt rädd för att dom ska lägga av men jag hoppas dom fortsätter turnera för att dom tycker att det är roligt.
http://fyrahundra-slag.bilddagboken.se
har du tänkt på att vi nästan
aldrig lyfter vår blick från
marken mot den svarta rymden
ovanför molnen?
Det enda logiska vore att de avslutar denna turné med att spela på Ullevi och när de är klara och Jocke sjungt klart "vi ska alla en gång döööö..." smäller han av en bomb typ sen hejdå. Eller inte.
Det blir nog bara en trevlig sommar med bandet lite härstans i landet. Ser fram emot det, och nästa skiva. Tror INTE de ska lägga ner efter dethär...
Är jätteorolig för att de ska lägga av... men det känns faktiskt inte som det.
jag tror det enda kent är ute efter är att ruinera sina fans..
Jo, jag fick faktiskt sådana vibbar när jag läste vilket datum biljetterna släpps. Det kan väl knappast vara en slump att de släpps den 21:a februari, exakt 50 år efter den engelska fotbollsspelaren Duncan Edwards avled? Dessutom nämner ju Jocke döden på senaste plattan.
Detta är slutet, men tack för att ni funnits Kent!![]()
Härligt inlägg av Rotuhiiri
När lingonen mognar.