Tror inte dom kommer lira i e-tuna eller den storleken av städer. Kommer nog bli som turne 19 med antalet städer och storleken av städer skulle jag tro.
Tror inte dom kommer lira i e-tuna eller den storleken av städer. Kommer nog bli som turne 19 med antalet städer och storleken av städer skulle jag tro.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
dock är det ju kul att variera sig...
Jag skrev bara vad jag tror. Kanske inte alls blir så, vem fan vet.
Dock borde dom ju spela lite mer i norge, danmark och finland nu tycker man. Två konserter i vardera land borde dom ju nästan spela med tanke på hur mycket dom säljer i länderna.
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."
Göran Zachrisson
så det finns en anledning att inte lämna landet hösten 07 heller... hoppas dem spelar tidigt på hösten så man kan slippa vinterhelvetet. 'hursomhelst så blir det mycket bilkörande i höst känns det som. tur attman ahr pengar.
och jag har inte givit upp roskildeförhoppningarna.
Hehe.. Ja varför inte?! De kan gärna få spela i parken i Årby, så kan dom följa med hem på efterfest sen :P
Nä men allvarligt. Eskilstuna är ju helt värdelöst i konsertsynpunkt....tyvärr.
Det största är väl sporthallen(?) och där går det ju inte in så mycket folk så biljetterna kommer ju ta slut på direkten. Alternativet är väl flera konserter i stan, men det känns ju inte som att det kommer bli så. Lokomotivet (som M. Roos är projektledare för) blir ju klart i höst, men där går bara 1500 pers in.
Jag har aldrig sett Kent på hemmaplan så det är en stoooor dröm för mig att göra det.
Grâce ā toi ā nouveau je respire...
En repris av nationaldagskonserten på stadion skulle inte vara fel (som avslutning?)
I övrigt kan dom spela var som helst.
Debaser Medis vore verkligen grymt. Bob Dylan har ju spelat där, då borde det inte vara HELT omöjligt att kent skulle kunna göra samma sak? (a) Liksom... kent spelar på ett ställe som har kapacitet för 750 pers, eller vad det nu är. Grymt häftigt.
Vad togs det för en Dylan-biljett? 600 spänn? Någon hundring mer än vad den där tältturnénbiljetten kostade, liksom.
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
nee inte nån jävla åldergräns! Men dom gjorde ju inte det förra året, vf skulle dom göra det lixom??