Sidan 12 av 19 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516171819 SistaSista
Resultat 166 till 180 av 276

Ämne: Vad blir det för turne..?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Tror inte dom kommer lira i e-tuna eller den storleken av städer. Kommer nog bli som turne 19 med antalet städer och storleken av städer skulle jag tro.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    Tror inte dom kommer lira i e-tuna eller den storleken av städer. Kommer nog bli som turne 19 med antalet städer och storleken av städer skulle jag tro.
    Det där tycker jag låter bra

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Is Visa inlägg
    den som lever får se
    28/2-08
    kent @ sporthallen, eskilstuna

Vi behöver någonting nu
    som bedövar, som gör att det går över

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

dock är det ju kul att variera sig...

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Jag skrev bara vad jag tror. Kanske inte alls blir så, vem fan vet.

Dock borde dom ju spela lite mer i norge, danmark och finland nu tycker man. Två konserter i vardera land borde dom ju nästan spela med tanke på hur mycket dom säljer i länderna.
    "Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Göran Zachrisson

Smygare
    Reg.datum
    Dec 2006

Standard

så det finns en anledning att inte lämna landet hösten 07 heller... hoppas dem spelar tidigt på hösten så man kan slippa vinterhelvetet. 'hursomhelst så blir det mycket bilkörande i höst känns det som. tur attman ahr pengar.

och jag har inte givit upp roskildeförhoppningarna.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Eliite Visa inlägg
    JAA vaffan.. dom kan ha hela turnén i eskilstuna XD
    ...eller en kentfestival <3
    Hehe.. Ja varför inte?! De kan gärna få spela i parken i Årby, så kan dom följa med hem på efterfest sen :P

Nä men allvarligt. Eskilstuna är ju helt värdelöst i konsertsynpunkt....tyvärr.
    Det största är väl sporthallen(?) och där går det ju inte in så mycket folk så biljetterna kommer ju ta slut på direkten. Alternativet är väl flera konserter i stan, men det känns ju inte som att det kommer bli så. Lokomotivet (som M. Roos är projektledare för) blir ju klart i höst, men där går bara 1500 pers in.

Jag har aldrig sett Kent på hemmaplan så det är en stoooor dröm för mig att göra det.
    Grâce ā toi ā nouveau je respire...

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

En repris av nationaldagskonserten på stadion skulle inte vara fel (som avslutning?)

I övrigt kan dom spela var som helst.
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    En repris av nationaldagskonserten på stadion skulle inte vara fel (som avslutning?)

I övrigt kan dom spela var som helst.
    gärna stadion för mig, men... jag tror inte det :b

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    gärna stadion för mig, men... jag tror inte det :b
    kent har ju en förmåga att spela på dom mest konstiga ställen.
    Länge leve kungen.
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Debaser Medis vore verkligen grymt. Bob Dylan har ju spelat där, då borde det inte vara HELT omöjligt att kent skulle kunna göra samma sak? (a) Liksom... kent spelar på ett ställe som har kapacitet för 750 pers, eller vad det nu är. Grymt häftigt.

Vad togs det för en Dylan-biljett? 600 spänn? Någon hundring mer än vad den där tältturnénbiljetten kostade, liksom.
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kexor Visa inlägg
    Hehe.. Ja varför inte?! De kan gärna få spela i parken i Årby, så kan dom följa med hem på efterfest sen :P

Nä men allvarligt. Eskilstuna är ju helt värdelöst i konsertsynpunkt....tyvärr.
    Det största är väl sporthallen(?) och där går det ju inte in så mycket folk så biljetterna kommer ju ta slut på direkten. Alternativet är väl flera konserter i stan, men det känns ju inte som att det kommer bli så. Lokomotivet (som M. Roos är projektledare för) blir ju klart i höst, men där går bara 1500 pers in.

Jag har aldrig sett Kent på hemmaplan så det är en stoooor dröm för mig att göra det.
    men någonstans borde det väl finnas? borde finnas en stor åker som dom ba kan bygga scen osånt på HAHAH

ja, drömmen är ju att se dom på hemmaplan, utan tvekan
    28/2-08
    kent @ sporthallen, eskilstuna

Vi behöver någonting nu
    som bedövar, som gör att det går över

Nybörjare
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Debaser Medis vore verkligen grymt. Bob Dylan har ju spelat där, då borde det inte vara HELT omöjligt att kent skulle kunna göra samma sak? (a) Liksom... kent spelar på ett ställe som har kapacitet för 750 pers, eller vad det nu är. Grymt häftigt.

Vad togs det för en Dylan-biljett? 600 spänn? Någon hundring mer än vad den där tältturnénbiljetten kostade, liksom.
    Ja, om dem spelade på debaser medis skulle jag inte banga! de borde ha en spelning där och en fet spelning på typ, stadion.

Erfaren medlem Havsänglars avatar
    Reg.datum
    Mar 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av poni Visa inlägg
    Ja, om dem spelade på debaser medis skulle jag inte banga! de borde ha en spelning där och en fet spelning på typ, stadion.:)
    Jag kan inte göra annat än att hålla med! Eller.. inte Stadion om det är vinter, men typ.. Globen! :D

Sådärja. Medis och Globen. Då var Stockholmsspelningarna kirrade, okie doke? Heh.
    "If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
    The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey

Standard Turnén

nee inte nån jävla åldergräns! Men dom gjorde ju inte det förra året, vf skulle dom göra det lixom??

Sidan 12 av 19 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516171819 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •