jag tror inte att dom kommer köra med åldersgräns, eller jag hoppas verkligen inte!
skulle vara sjukt kul om dom drog minst en spelning här i tuna!annars åker jag nästan varsom för att få se dom igen
![]()
Senast redigerat av spin den 2007-05-23 klockan 17:32.
Jag vill gå på konserten i Tuna i så fall, bara för att jag älskar Tuna (och kent.. nähe?). Men det är lite långt ifrån Göteborg. >_<
Tycker det vore lite tråkigt med bara stora arenor. Tycker det brukar kännas som att publiken gölr mer jobb än bandet då...
Små ställen eller iallafall blandat skulle ju kännas bra. Och så vore det ju kul om man kunde komma ihåg att det finns områden som kallar sig "Gästrilkland", "Hälsingland" och "Medelpad", där man, hör och häpna... också lyssnar på musik! Faktiskt är det inte bara i Umeå i hela Norrland!
Wie es eigentlich gewesen
dom sa ju förut att dom skulle kunna spela här (såklart dårå) men det är typ skitsvårt att hitta ställen här jujag blir sur om dom inte spelar här alltså. skulle sitta fint som fan
Tuna suger ju verkligen :O skittråkigt, jag tror du hade tyckt samma sak om du hade bott här ^^
28/2-08
kent @ sporthallen, eskilstuna
Vi behöver någonting nu
som bedövar, som gör att det går över
Dom skrev ju att det inte gick att komma in med lastbilar på Tunavallen, tyvärrFinns det något annat möjligt? Sporthallen har dom ju spelar i förut men den är väl i minsta laget eller? Jag har inte så bra koll på tuna ska tilläggas :P
Men om dom inte kommer till tuna så duger sthlm bra också![]()
Jag tror att turnén kommer att vara på strippklubbar, istället för att sjunga & spela kommer dom strippa till nya albumet ...
Jaså, det har jag missatDet hade ju vart skitbra annars. Ja, alltså det finns mer ställen. Typ i Sundbyholm där tex Gyllene Tider spelade. Det skulle kanske kunna gå. Sporthallen drar ju inte så mycket folk så. haha ^^ ja, sthlm duger hur bra som helst det också ^^ men det hade vart kul om dom spelade på hemmaplan. Men vi får väl se hur det blir med den saken
![]()
28/2-08
kent @ sporthallen, eskilstuna
Vi behöver någonting nu
som bedövar, som gör att det går över
Hoppas innerligt på åldersgräns. Ett mindre folk! Två, då måste det väl ändå vara klubbspelningar? De sätter väl inte åldersgräns på en arena? Tre då blir det en intim kent-konsert, vilket iaf jag aldirg upplevt! Bara ge miiiig...
http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad
Jag kan knappt bärga mig, ska bli så kul med en turné =) längtar som fan XD
Stanna hos mig Du är allt jag har
Stanna hos mig Du är allt jag har kvar