Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Trettiosju år sedan!?

  1. #1

    Standard Trettiosju år sedan!?

    Nog för att jag visste att Joakim B. var den av bandmedlemmarna som var mest aktiv i forumet; men var senaste datum för Martins och Samis respektive inloggningar verkligen 1970-01-01?
    rbroddmark.tumblr.com

  2. #2

    Standard

    hej jeg er en fyr fra danmark 41 år´
    kent er super
    hvad med deres tour plan hvornår spiller de ????
    det er min første dag på denne site
    hey

  3. #3
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlägg
    17 385

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av naughty copycat Visa inlägg
    Men var senaste datum för Martins och Samis respektive inloggningar verkligen 1970-01-01?
    Seriöst vad tror du själv?

  4. #4
    Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Stockholm/Lund, Sweden.
    Inlägg
    19 030

    Standard

    Men onödig topic!! Som amanda skrev, VAD TROR DU SJÄLV? Tror du folk loggar in på en hemsida till ett band, innan bandet skapats? innan internet ens börjat användas av vanligt folk? Innan människan som loggat in ens fötts? IQ-nivån på det här forumet numera är fan skrämmande...
    inget.

  5. #5
    Medlem estetflums avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Helsingborg, Malmö, Skanör
    Inlägg
    295

    Standard

    Asså föregående talar... vad sysslar ni med? Var tog hjärncellerna vägen? Ni inser väl att han är ironisk och vill uppmärksamma teknikerna bakom forumet att något är fel.

    GAWR... Ibland undrar man varför man är här överhuvudtaget.

    Dem lär väl fixa felet snart, om det inte redan är fixat
    http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad

  6. #6
    Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Stockholm/Lund, Sweden.
    Inlägg
    19 030

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av estetflum Visa inlägg
    Asså föregående talar... vad sysslar ni med? Var tog hjärncellerna vägen? Ni inser väl att han är ironisk och vill uppmärksamma teknikerna bakom forumet att något är fel.

    GAWR... Ibland undrar man varför man är här överhuvudtaget.

    Dem lär väl fixa felet snart, om det inte redan är fixat
    Ja, jag inser att han inte är SÅ DUM! Men det är ändå sjukt onödigt att ta upp, vem fan bryr sig liksom? Moderatorerna har väl tillräckligt att göra än att städa undan sådana här onödiga topicar. - Det är det jag menar med att iq-nivån är låg. Suck, folk fattar ju verkligen inte.
    Fan, sakna riktiga forumet!
    inget.

  7. #7
    Medlem estetflums avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Helsingborg, Malmö, Skanör
    Inlägg
    295

    Standard

    Varför är det onödigt att ta upp? Jag är väldigt säker på att Henrik(?) + alla de andra som sköter det vill att allt ska vara korrekt. Dem jobbar inte i flera månader för att något ska vara halvdant.
    http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad

  8. #8
    Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005
    Ort
    Stockholm/Lund, Sweden.
    Inlägg
    19 030

    Standard

    Att de valt ett specifikt datum som nu då 1970-01-01, tyder väl kanske på att det inte gick att ordna på nått annat vis? Nån gång kommer kanske Sami eller Martin logga in här och då uppdateras det, eller så gör de inte det, men då fattar folk ändå av sig själva att dom aldrig loggat in? Big deal-not.

    Den sista meningen tänker jag inte ens svara på då jag avskyr att folk missbrukar ordet "dem".
    inget.

  9. #9

    Standard

    Den här tråden hade jag glömt bort att jag startade och jag startade den för att jag INTE HADE NÅGONTING ATT GÖRA, inte för att "problemet" rörde om det särskilt nämnvärt i mitt lilla huvud. 1970-(...) skulle faktiskt kunna vara ett fel som ej uppmärksammats, eller glömts bort, och det finns ansvariga som är tacksamma över IQ-befriade puckon som påpekar saker som inte fungerar på forum. Men du utgår säkert från att Henrik har suttit och skakat på huvudet åt mitt klantarseliga beteende, slått en signal till Sami och grabbarna och att de sedan gjort en kollektiv idiotförklaring av den där subban naughty copycat. Och i den tron är det självklart att du måste agera offensivt...

    Du gör verkligen skäl för "idiiot". Om du avskyr när folk gör det vanliga felet med "dem" så hatar jag människor som ser amatörhårda ut på bild och som stoppar in "fan" lite överallt, i sina missfoster till formuleringar.
    Senast redigerat av vakær den 2007-08-16 klockan 19:29.
    rbroddmark.tumblr.com

  10. #10
    Medlem estetflums avatar
    Reg.datum
    Mar 2005
    Ort
    Helsingborg, Malmö, Skanör
    Inlägg
    295

    Standard

    Oh, mysigt. Denna hade jag också glömt... Tycker idiiots bild är jätte läskigt. Verkligen.
    http://myspace.com/theluxeband - släppte 4 låtars EP, fick singelkontrakt med warners efter en månad

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •