Info:
I år gör Kent endast konserter i Helsingfors, Stockholm, Oslo, Göteborg, Lund och Köpenhamn. Det blir alltså inga fler spelningar i andra städer utöver dessa i år. Däremot kommer det att tillkomma konserter i andra städer i samtliga nordiska länder i februari/mars nästa år.
Lid för konsten eller brinn.
Men vad fan! Inte en enda ynka konsert norr om Stockholm! Dom har konserter i södra, östra och västra Sverige men ingen i norr liksom! Ska vi slå vad om att dom kommer ha konserter i Stockholm och Göteborg sen igen i februari/mars? Fy fan vad besviken jag blev nu!
Förlåt, men jag måste få avreagera mig lite. Jag har suttit och spelat tv-spel och det gick inge bra så jag är helt frustrerad, och så kommer man hit och läser att det inte blir fler datum nu och det kändes som man fick en spark i magen. Det finns väl inget annat att göra än att hacka i sig att man får vänta till februari/mars även om det känns jävligt tråkigt nu...
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
Det kommer att bli ett sådant jävla tryck imorgon. Fan. Vinna eller försvinna.
rbroddmark.tumblr.com
håller med dig där kom hem från jobbet nyss och fick reda på det här känner mig jäkligt besviken men det är väl bara att vackert vänta tills 2008 då dom kunde åtminstone haft EN spelning norr om sthlm tycker jag
förövrigt så kan man nog räkna med hårt tryck imorrn själv jobbar jag till kl 12 och biljetterna lär garanterat vara slut tills dess![]()
Själv skulle jag kunna tänka mig att åka till Färöarna...
Nej, Danmark tar de 2007,
då får de ta Grönland 2008.
Precis som att Sthlm, Gbg & Lund avverkas 2007.
Nästa vända får de ta t.ex. Malmö, Östersund & Luleå.
Fegt om de tar samma städer 2 ggr, dissa Gbg & Sthlm 2008.
Där spelar kent 2007 med nya plattan. Andra städer nästa vända :P
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Men alltså jag fattar verkligen inte. Varför göra 2-3 månaders uppehåll mitt i turnén?!
Jag är fortfarande jävligt förbannad över att det inte blev nån konsert norr om Stockholm nu i november/december.
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
akustiken kanske inte är världens bästa men jag har sett flera grymma gig där med bra ljud thåström, motörhead, garbage och såklart kent på HH-turnéen
tror dock inte jag lyckas köpa en ståplats för 100 spänn utanför som jag gjorde den gången
kanske inte helt bra att köpa en biljett så för jag tvivlar rätt starkt på att svarttaxi-turken jag köpte den av hade gått och köpt en kent-biljett och sen ångrat sig och gått dit för att sälja den
![]()