eh jag får nog ta chansen att låta efterbliven men...
kommer det fler datum? oO
They say I'm mental but I'm just confused
They say I'm mental but I've been abused
They say I'm mental cause I'm not amused by it all
Not at all
dom borde verkligen ha några större spelningar,
annars är det så sjuukt några som får chansen att se dom...
whaa, martin kunde väll sagt när ungefär mer datum kommer.
bara för det blir det väll spelningar på ännu mindre ställen med åldersgräns, fan vad besviken jag skulle bli på kent då.
"Fler datum tillkommer"
Det skulle förvåna mig något oerhört om de datum som tillkommer bara tillkommer i redan bokade städer. Klart som fan att det blir fler datum i fler städer. Säkert också något extra datum i någon redan bokad stad, men det återstår att se. Det går garanterat inte fortare med ny info genom att man får VERSAL panik inne på Kent Forum...
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Blir mest bara så trött på alla puckade antagningar folk gör utan att tänka igenom och analysera en historia och ett meddelande.
När ALLA datum bekräftats och inget norr om stockholm står med, DÅ kan man börja ställa såna frågor.
Hur många kent-turnéer hittills har de inte spelat norr om stockholm?
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Kalasturnén var den som var norr om dalälven senast, om vi antar att Borlänge under Turné 19 var på älv-gränsen.
Men det känns konstigt om det skall bli en arena turné till norrland, eftersom de städer som tidigare hade små hockeyarenor numera har stora Tempel för ishockey... ( Ö-vik, Timrå, Gävle, Karlstad, Linköping osv... )
En sak är dock säkert... Det är spännande tider nu...
Nej , men är det inte bara fler datum då det kommer att släppas fler biljetter ? Och jag menar , de måste ju släppa städerna isåfall innan de släpper biljetterna nästa fredag .. För att OM de inte skulle komma till nå fler städer , då måste man ju ha en biljett till sthlm.
<3