Sidan 2 av 81 FörstaFörsta 12345678910111252 ... SistaSista
Resultat 16 till 30 av 1207

Ämne: Yleistä höpinää

  1. #16
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Oi, olutratikka! Nyt kun en enää asu keskustassa ni on välillä suorastaan ikävä ratikoita. En oo ikinä ollu olutratikassa mut se ois varmasti kivaa
    No höh, mie en oo koskaan ollu minkäänlaisessa ratikassa, metrossa nyt kuitenkin. Sivistäisikö joku minua maalaista ja kertoisi, mikä tää olutratikka on? Kuulostaa mielenkiintoiselta

  2. #17
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    Sivistäisikö joku minua maalaista ja kertoisi, mikä tää olutratikka on?
    Tuolta löytyy tietoa. Se on sellanen punanen, Koffin mainoksin varustettu ratikka, joka kiertää kesäsin jotain tiettyä reittiä. En siis koskaan aikasemmin ole ollut kyydissä, joten en tiedä kuinka se käytännössä toimii. Siinä ratikassa on anniskeluoikeudet, eli se on vähän niinku pubi kiskoilla

    Sitä voi vuokrata myös yksityiskäyttöön, niinku meidän perhetuttu oli nyt tehny.

  3. #18
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    No höh, mie en oo koskaan ollu minkäänlaisessa ratikassa, metrossa nyt kuitenkin. Sivistäisikö joku minua maalaista ja kertoisi, mikä tää olutratikka on? Kuulostaa mielenkiintoiselta
    Ei ratikat aina niin kivoja ole, niihin eksyy kaikenlaisia tyyppejä ja matka haisevien spurgujen kanssa ei ole niin rattosaa... Ja sit mie ainakin ratikassa aina katon että onko penkki märkä ja jos on ni en tasan istu!

    Koffin heppojen kyytiin ois ehkä vielä kivempi päästä kun olutratikkaan
    Livet är mänskans bästa tid

  4. #19
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Kiitoksia sivistämisestä. Nyt oon taas paljon viisaampi. Oishan se aika hauskaa päästä tuon ratikan kyytiin.

  5. #20
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Oliko joku muu kun minä ja Jenna eilen Tavastialla kuuntelemassa Anna Järvistä?
    Mulla on nyt pikkasen pitkät piuhat.. Olit siis katsomassa Anna Järvistä, eikös siellä ollu Pintandwefall myös esiintymässä (ilmeisesti lämppärinä). Näitkö niitä ja jos näit, oliko hyvä?

  6. #21
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Mulla on nyt pikkasen pitkät piuhat.. Olit siis katsomassa Anna Järvistä, eikös siellä ollu Pintandwefall myös esiintymässä (ilmeisesti lämppärinä). Näitkö niitä ja jos näit, oliko hyvä?
    En nähny enkä kuullu, piti lähtee kotiin nukkumaan heti Anna Järvisen jälkeen, koska aamuherätys oli kuudelta! Millastakohan musaa se ees on?
    Livet är mänskans bästa tid

  7. #22
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    En nähny enkä kuullu, piti lähtee kotiin nukkumaan heti Anna Järvisen jälkeen, koska aamuherätys oli kuudelta! Millastakohan musaa se ees on?
    Se on kai jotain garage-rockia, niitä on vaan hehkutettu eri musiikkimedioissa. Ajattelin vaan että jos olisit nähny ne..

  8. #23
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Björk tulee Suomeen 10.7.
    http://www.yle.fi/uutiset/24h/id88017.html

    Ois ihan kiva mennä kattomaan vaikken varsinainen fani olekaan. Mitähän sinne mahtaa maksaa liput?
    Livet är mänskans bästa tid

  9. #24
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Just luin saman uutisen (tosin iltsikan sivuilta) Mä ainakin menen, pakko päästä kun kerran tulee tänne asti. Liput maksaa 69 € + 1 € Unicefille. Näin luki Helsingin Juhlaviikkojen sivuilla. Tää tyttö leijuu ilmassa täällä..

  10. #25
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Ei muuten tullu Kentiä Huvila-telttaan

  11. #26
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Olis kyllä tosi hienoa nähdä Björk kesällä , vaikka aivan suurin fani en olekkaan. Mun kesä alkaa vaan olla niin täynnä eri suunnitelmia, että on pakko jättää jotain väliin.

    Olipas hauska hetki muuten tänään aamulla. Olin juuri alkamassa lukemaan pääsykokeisiin, mutta pitkittääkseni aloittamista päätin plarata radiokanavia läpi. Mun päässä oli ajatus että "jos nyt soi Kent jostain niin sitten mä..." ja samalla Novalta pärähti soimaan FF. Mun ajatus katkes ja vähän hämmentynyt hymy kasvoilla istuin alas kuuntelemaan. Mukava aamun aloitus, nyt vain häiritsee, että miten tuo mun ajatus ois jatkunut.
    Pitipäs sitten tämäkin tapaus päästä jakamaan täällä.

  12. #27
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Nova on kamala kanava. Työkaveri haluu kuunnella vaan sitä, vaikka oon maininnu mm. X3M ja Radiohelsinki sille vaihtoehtoina kanavista jotka soittaa sata kertaa parempaa musaa. Ei oo vielä menny ideat läpi.

    Miulla on kesälomaa Björkin keikan aikaan, mutta oon seuraavana päivänä lähdössä Ruotsiin joten voipi olla että keikka jää väliin. Tai sit voisin mennä kärkkymään sen teltan läheisyyteen jos sitä jotain kuulis uloskin...
    Livet är mänskans bästa tid

  13. #28
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Nova on aika puuduttava. Mutta mä en oikeestaan kuuntele radiota hirveesti. Radio Helsinkiä tosin tulee kuunneltua netissä aika usein

    Nyt just kokeilin ekaa kertaa uuden digiboksini radiota.. X3M:iltä tulee Columbus

  14. #29
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Joo, Nova on todella huono kanava. En koskaan kuuntele sitä. Mutta X3M ja (meille vaasalisille Radio Vaasa) ovat hyviä vaihtoehtoja. Onko näin että just novasta ja voicesta tulee paljon vähemmän kentiä nykyään, vai johtuuko se vain siitä etten kuuntele enää niitä kanavia...?

  15. #30
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Kuuluukohan kukaan meistä Novan kohderyhmään..? En kyllä oo kuunnellu Novaa koskaan muuten ku yhden kaverin kyydissä (pakotettuna tietenkin), joten en oikeen osaa sanoa minkälaista musaa ne soittaa. Mulla on vaan sellanen mielikuva että se olis vähän aikuisemmille suunnattu.

    Mutta hyvä jos ovat edes soittaneet Kentiä! Aika jännää että just FF, oisin ennemmin ajatellu että joku vähän popimpi biisi.

Sidan 2 av 81 FörstaFörsta 12345678910111252 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •