Sidan 1 av 81 123456789101151 ... SistaSista
Resultat 1 till 15 av 1207

Ämne: Yleistä höpinää

  1. #1
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard Yleistä höpinää

    Onpa meillekin tänne nyt tehty tällänen...

    Suvi: sen Rufuksen levyn tilasin missä se laulaa Judy Garlandia. Sitä on kovasti soitettu Radio Helsingissä ja tykästyin siihen kovasti.

    Oliko joku muu kun minä ja Jenna eilen Tavastialla kuuntelemassa Anna Järvistä?
    Livet är mänskans bästa tid

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Hehee, se on ainoo Rufus-levy jota mulla ei ole Kerro sitten että onko se hyvä, ni voin päättää että kuuluuko se hankittaviin levyihin vai ei.

    En ollu kattomassa Anna Järvistä. Ostin kyllä sen levyn, mutta en oikeen oo päässy siihen vielä sisälle. Ehkä kadun joskus kahden kuukauden päästä että en menny.

  3. #3

    Standard

    Hei jee, olen pohtinut tällaisen topikin perustamista ^__^

    Mitämitä, oliko Anna Järvinen eilen Tavastialla? Olisipa tiennyt, olisi ollut kiva nähdä livenä. En nyt mikään kauhea fani ole, levyn lainasin kirjastosta ja kuuntelin kerran läpi (... ei ollut aikaa enempään!) ja olin kovin vaikuttanut. Mutta no, ihmiset jotka joutuvat heräämään 04.15 eivät kauheasti voi keskellä viikkoa keikoille lähteä, hmph.

  4. #4
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Hmmph, ehdin jo kirjoittaa pitkästi, mutta sitten kone jumitti, siispä nyt uudestaan.

    Ensiksi tosi hyvä juttu tämä topikki, kiitoksia vain, kuten Nevikin, miekin ehdin jo pohtia tälläisen perustamista.

    Ja sitten jatkanpa tuota Generation Ex- topikissa aloitettua avautumista. Mulle noista Kentin parhaimpina pidetyistä kappaleina tuottaa ongelmia Den döda vinkel, siinä on vaan joku miksi mä en siitä niin paljoa pidä. Otan oman osani kivistä vastaan.

    Anna Järviseen en ole tarkemmin tutustunut, tarkoitus kyllä olisi. Mie oon oikeastaan ollut aika huono tutustumaan uusiin bändeihin ja artisteihin, mutta yritän koko ajan kovasti parantaa tapojani

  5. #5
    Nybörjare Jennas avatar
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Göteborg, Sverige.
    Inlägg
    53

    Standard

    Uaah, Den döda vinkeln on mielestäni yksi parhaista Kentin biiseistä koskaan! Älskar den. Etenkin se kohta, jossa siirrytään ekasta kertosäkeestä seuraavaan säkeistöön (ja joka siinä sinkkuversiossa on muistaakseni lyhennetty, niin julmaa) on täydellinen. Mieletön nostatus. Mutta en kyllä silti ketään kivittämään ala, mielipiteitä on monia.

    Anna Järvinen Tavastialla eilen oli kyllä hyvä. Ihan mieletön meno sillä bändillä! Selvästi nauttivat soittamisesta ja se näkyi. Toivottavasti se Annan Ruissin-keikka sattuu sellaiseen ajankohtaan, että sen pääsisi näkemään... Eli siis mieluiten ihan eri aikaan kuin Kent.

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Mä oikeestaan olin tosi pitkään sitä mieltä että inhoan naislaulajia. Sitte hyllyssä alko olemaan pikkasen liikaa naislaulajien levyjä enkä enää oikeen voinu sanoa niin Naislaulajan pitää vaan olla niin paljon parempi kun mieslaulajan. Kai sillä on jotain tekemistä sen kanssa että miehet yleensä laulaa matalammalta kun naiset..

    Tää ei nyt oikeestaan liity Anna Järviseen mitenkään muuten ku että hän on nainen..

  7. #7

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Jenna Visa inlägg
    Uaah, Den döda vinkeln on mielestäni yksi parhaista Kentin biiseistä koskaan! Älskar den. Etenkin se kohta, jossa siirrytään ekasta kertosäkeestä seuraavaan säkeistöön (ja joka siinä sinkkuversiossa on muistaakseni lyhennetty, niin julmaa) on täydellinen. Mieletön nostatus. Mutta en kyllä silti ketään kivittämään ala, mielipiteitä on monia.
    Minä mietin ihan samaa tänään kun kuuntelen Den döda vinkelniä. Se on niin upea kohta, kun ensin kitarat vain 'käyvät' siinä ja sitten tulevat kokonaan mukaan. Ja koskettimet, oi. Minäkin luen sen Kentin parhaimmistoon. Ja rakastan sitä, miten kertosäe muuttuu koko ajan (vaikka niin kyllä käy koko D&JD:llä, onkohan Du var min armé ainoa, jossa kertosäe pysyy samanlaisena koko ajan?)

  8. #8
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Joo, Den döda vinkeln on tosi kaunis, mutta pidän vielä enemmän, jos puhutaan hiteistä, Kärleken väntarista. Kun kuuntelee sitä säestystä(? ackompanjemang), nuo kitarat läi kappaleen-ihanaa! Ja se on ollut se kappale, joka talvikiertueen aikana on saanut koko yleisön tanssimaan, sen jälkeen yleisö on ollut kentin käsissä, ja niin kuin Vasabladet kirjoitti: Jocke Berg härskade över alla i salen. Mäktigt!

  9. #9
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Terveisiä Samille, Harrille ja Markukselle, jos luette täällä.
    (Oli pakko )

  10. #10
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Mä oikeestaan olin tosi pitkään sitä mieltä että inhoan naislaulajia. Sitte hyllyssä alko olemaan pikkasen liikaa naislaulajien levyjä enkä enää oikeen voinu sanoa niin Naislaulajan pitää vaan olla niin paljon parempi kun mieslaulajan. Kai sillä on jotain tekemistä sen kanssa että miehet yleensä laulaa matalammalta kun naiset..
    Mulla on vähän sama juttu. Mie tykkään kyllä sekä mieslaulajista että naislaulajista, mutta paljon vähemmän löytyy niitä naislaulajia, joista pidän.

    Sitten vielä noista "käyvistä" kitaroista. Mie tykkään Biancassa niistä kitaroista, jotka aina ensin "käyvät" kaksi kertaa ennenkuin kolmannella kerralla tulevat matkaan pitemmäksi aikaa. Tämä tapahtuu esim. kappaleen alussa ennen kuin Jocke alkaa laulamaan ja sitten toistuu kappaleen aikana useamman kerran.

    Terveisiä minultakin, jos tänne eksytte lukemaan, Samille, Markukselle ja Harrille, joka on muuten syyllinen siihen, että olen alkanut kuunnella Sisuradion Mäntysoopaa-ohjelmaa

  11. #11
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    Harrille, joka on muuten syyllinen siihen, että olen alkanut kuunnella Sisuradion Mäntysoopaa-ohjelmaa
    Mäntysoopa on loistava ohjelma! Ja se miten Harri puhuu suomea... Kuulostaa niin hauskalta! Harmi vaan etten kovin usein ole koneella siihen aikaan että voisin kuunnella koko ohjelman livenä. Onneks siellä on sentään kuultavissa klippejä parhaista paloista.
    Livet är mänskans bästa tid

  12. #12
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Mäntysoopa on loistava ohjelma! Ja se miten Harri puhuu suomea... Kuulostaa niin hauskalta! Harmi vaan etten kovin usein ole koneella siihen aikaan että voisin kuunnella koko ohjelman livenä. Onneks siellä on sentään kuultavissa klippejä parhaista paloista.
    Harrin suomi on kyllä niin parasta kuunneltavaa. Mä oon kerran ehtinyt kuuntelemaan koko ohjelman läpi, mutta onneksi on tosiaan se arkisto, mistä pystyy kuuntelemaan lähetyksien osia jälkikäteen ja naureskelemaan hyville jutuille.

  13. #13
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Olipas ihana ilma tänään! Olin iltapäivällä olutratikka-ajelulla ensimmäistä kertaa elämässä, kivaa istuskella ratikassa tuoppi kädessä ja katella kun ihmiset häärää kaupungilla! Ja ratikka-ajelulta olutfestareille..

    Asematunnelin Anttilassa ei näkyny olevan Generation Ex:iä, eikä Tunnelin Levyssäkään.. Just kun olin päättäny että jos löytyy ni ostan Säästyypähän rahat.

  14. #14
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Olipas ihana ilma tänään! Olin iltapäivällä olutratikka-ajelulla ensimmäistä kertaa elämässä, kivaa istuskella ratikassa tuoppi kädessä ja katella kun ihmiset häärää kaupungilla! Ja ratikka-ajelulta olutfestareille..

    Asematunnelin Anttilassa ei näkyny olevan Generation Ex:iä, eikä Tunnelin Levyssäkään.. Just kun olin päättäny että jos löytyy ni ostan Säästyypähän rahat.
    Oi, olutratikka! Nyt kun en enää asu keskustassa ni on välillä suorastaan ikävä ratikoita. En oo ikinä ollu olutratikassa mut se ois varmasti kivaa

    Asematunnelin Anttilassa on se vika että siellä on aina ihan tolkuttoman kuuma. Kai ne sen remontin aikana yritti tehdä asialle jotain mutta eivät kovin hyvin onnistuneet. Se paikka muistuttaa saunaa! Onkohan Stupidossa tai Keltaisessa jäänsärkijässä GenX? Kävelin eilen Stupidon ohi mutta en sit vaivautunu menemään sisälle, koska tiesin että sorrun kuitenkin ostamaan jotain ja tässä rahatilanteessa se ei oo hyvä juttu...
    Livet är mänskans bästa tid

  15. #15
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    En oo ikinä ollu olutratikassa mut se ois varmasti kivaa
    Noh, olihan se ihan kivaa kun ei ite tarttenu maksaa siitä ollenkaan. Yks perhetuttu on noissa olut-bisneksissä mukana ja se oli nyt järkänny tällasen jutun. Täytyy sanoa että on ihan kivaa kun ratikka menee (kiskojen puitteissa) sinne minne pyytää

    Muuten en kyllä ratikoita erityisemmin rakasta (en kyllä inhoakaan..). Mun mielestä pääkaupunkiseudulla pitäis nimenomaan metro- sekä junaverkoston parantamiseen panostaa. Ja sitähän täällä kai nyt tehdään

    Ai asematunnelin Anttila on kuuma? Täytyy sanoa että en oo huomannu. Mutta nythän se on niissä uusissa tiloissa, taidettiin avata tällä (vai viime?) viikolla. Täytyy sanoa että en tykkää ollenkaan! Ehkä sitte kun oppii löytämään etsimänsä..

Sidan 1 av 81 123456789101151 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •