Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ta bort en omröstning?

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard Ta bort en omröstning?

Hej!
    Jag skulle vilja ta bort omröstningen i Håkan Hellström-topicen eftersom jag verkar ha en annan syn på omröstningar än folk i allmänhet. Jag trodde man kunde ha en omröstning som bara var en liten opinionsundersökning vid sidan av diskussionstopicen, men topicen "handlar" tydligen om omröstningen och jag börjar bli liiite lätt irriterad på det.
    Går det att fixa? Jag lyckades inte redigera bort det.

Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Hej!
    Jag skulle vilja ta bort omröstningen i Håkan Hellström-topicen eftersom jag verkar ha en annan syn på omröstningar än folk i allmänhet. Jag trodde man kunde ha en omröstning som bara var en liten opinionsundersökning vid sidan av diskussionstopicen, men topicen "handlar" tydligen om omröstningen och jag börjar bli liiite lätt irriterad på det.
    Går det att fixa? Jag lyckades inte redigera bort det.
    Jag har aldrig lyckats redigera omröstningar, jag vet inte om det är en funktion som inte är aktiverat eller hur det är. Någon annan moderator eller Henrik kanske vet bättre.

Ett alternativ är att du kan starta en ny tråd och så flyttar jag över alla inlägg från den gamla till den och så tar vi bort den äldre.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd

Moderator sofia747s avatar
    Reg.datum
    Nov 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av mh Visa inlägg
    Jag har aldrig lyckats redigera omröstningar, jag vet inte om det är en funktion som inte är aktiverat eller hur det är. Någon annan moderator eller Henrik kanske vet bättre.

Ett alternativ är att du kan starta en ny tråd och så flyttar jag över alla inlägg från den gamla till den och så tar vi bort den äldre.
    Tror det är det enklaste, jag har inte heller nån aning om hur man ändrar omröstningar.
    Jag älskar allt hon gör
    Baby jag tror jag är kär
    I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller

Fortare och fortare för varje andetag
    "Skölj ner rikligt med absint"

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Om det inte är för mycket jobb att flytta inläggen kan jag ju starta en ny och "anmäla" den gamla. Topicen har bara blivit sån pajkastning och det känns som att det delvis beror på omröstningen...

Moderator mhs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rotuhiiri Visa inlägg
    Om det inte är för mycket jobb att flytta inläggen kan jag ju starta en ny och "anmäla" den gamla. Topicen har bara blivit sån pajkastning och det känns som att det delvis beror på omröstningen...
    Gör så du så fixar vi det.
    Jag har blivit äldre, saknar glöd

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •